  • Data: 2009-12-30 18:20:17
    Temat: Re: N za 48 zł - gdzie haczyk
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W środa, 30 grudnia 2009 18:26, Julek Kozłowski wyraził następujacą opinię:

    > wracając do pierwotnej dyskusji zastanawiam się może czy ta Nka nie ma
    > jakis okresów promocyjnych, bo ja jak brałem neostradę z telewizją w
    > tp to tez tak było że były meisiące promocyjne a potem normalna cena
    > ale akurat dużych różnic w cenie nie było

    No właśnie nie, od początku do końca płacisz tyle samo, od razu wiesz też za
    co płacisz, żadnego "dymania" klientów "niskimi" cenami które po jakimś
    okazują się "nieco" wyższe :-)
    Właśnie zainstalowałem TNK którą dostałem jako bonus do umowy - gdybym miał
    zapłacić to bym tego w życiu nie wziął, bida z nędzą, ale skoro nic mnie to
    nie kosztuje to nie ma powodu narzekać :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E