  • Data: 2009-12-30 20:31:11
    Temat: Re: N za 48 zł - gdzie haczyk
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W środa, 30 grudnia 2009 19:25, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > LOL, jakbym reklamę N-ki słyszał.
    > Jesteś jej autorem, czy dałeś sobie ich marketingowi mózgownicę wyprać?

    Czy tak trudno jest Ci zrozumieć że czasami reklama może mówić prawdę? :-)

    Oferta N-ki mi odpowiada więc nie przewiduję przejścia do innej TV w ciągu
    najbliższych 13-tu miesięcy, płacę tyle samo co przed promocją, dostałem
    tuner z nagrywarką, na okres Świąt i Nowego Roku kanały filmowe, tuner TNK*,
    dwa pakiety których do tej pory nie miałem i jeszcze miesiąc za darmo**.

    Wiem, wiem, Ty byś nawet dopłacił żeby tylko N-ki nie mieć - ale to już jest
    Twój problem :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    * - w reklamie TV i radiowej mówi się chyba tylko o drugim tunerze, to że
    jest to TNK albo się nie mówi albo mówi bardzo małymi literami ;-)
    ** - za darmo są trzy miesiące, ale 48 zł kosztuje aktywacja a następne 48
    zł to opłata za miesięczne wypowiedzenie poprzedniej umowy.

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E