  • Data: 2010-01-11 14:18:09
    Temat: Re: N za 48 zł - gdzie haczyk
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LEHKO" <l...@L...com> napisał w wiadomości
    news:hif9a8$i84$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Widze że nie odpuszczasz platformie N, i nawet jak zrobili oferte
    > przejrzystą bez żadnych haczyków, co zresztą reklama mówi, to i tak jest
    > to pranie mózgu,

    Pranie mózgu to jest takie gadanie, jak właśnie przedstawiasz.

    natomiast Syfra + ma normalnie taką przejrzystą że szok,
    > kolezanka dostala TV HD a ze nie dopytala, nikt nie podpowiedzial to
    > dekoder wcisneli SD. To po kiego licha piszecie przy tym telewizorku
    > wielkimi HD a dekoder domyśnie dajecie SD, to jest wlasnie pranie mozgu.

    Dajecie?
    Na łeb Ci padło, czy po sobie sądzisz?
    Daj znać swojemu dyrektorowi, że nie tylko pracownicy konkurencji potrafią
    się poznać na Waszych marketingowych sztuczkach.

    >Nie wiem dokladnie o co tam chodzi ale kolezanka musi dzwonic co miesiac i
    >z czegos tam rezygnowac zeby dodatkowych oplat nie bylo.

    Nie znam aktualnych ofert Cyfry, ale ja się o takie rzeczy pytam z góry i
    jak coś trzeba wyłączać, to nie każę włączać od samego początku.
    A jak brałem ofertę z telewizorem nie było ani jednej opcji, którą mógłbym
    dostać za friko, a potem musiał wyłączać, więc znowu możesz powiedzieć
    swojemu dyrektorowi, że ten marketingowy bełkot jest niezgodny z prawdą i
    musi odświeżyć informację, żeby dalej uprawiać czarny pr.

    P.S.
    Jako że ta grupa to nie miejsce na propagowanie marketingu NTV, więc PLONK
    WARNING