  • Data: 2010-01-04 09:24:35
    Temat: Re: N za 48 zł - gdzie haczyk
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    news:hhs7kb$t29$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Dopasowałeś swoje wymagania do ich oferty

    Nie, cały czas mam niezmienne.
    Canal+ - wiadomo, dla sportu, a że Komfortowy to minimalny pakiet w którym
    występuje TVP Sport, to od dłuższego czasu (czytaj od zakodowania TVP na
    Astrze) zastanawiałem się nad jakąś fajną ofertą żeby wziąć te dwa pakiety.
    Ta taka była, skoro dali 50% zniżki na 2 lata, to i cena stała się do
    przyjęcia.
    Czyli poza zakresem moich wymagań leżało tylko HBO, więc stwierdziłem że
    warto zapłacić te 29 zł miesięcznie, żeby je mieć jeśli w zamian dostaję
    telewizor.
    Multiroom, HD i tuner za friko tylko ułatwiły decyzję.