  • Data: 2014-01-21 15:03:53
    Temat: Re: Mysz bezprzewodowa
    Od: "Chris" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Waldek" <j...@t...mam> napisał w wiadomości
    > W takim razie polecam Logitecha M705, rozmiarem zbliżona do większych
    > myszy przewodowych, ponoć długo trzyma baterię, fajnie leży w dłoni,
    > cicho klika, kupiłem ją za około 140 zł. Tu masz jej opis:
    > http://www.logitech.com/pl-pl/product/7108
    > Sporo użytkowników narzeka na rolkę w tej myszy (która ma dwa tryby
    > pracy: skokowy i płynny, co sobie chwalę), że niby źle się ją obsługuje,
    > że chrobocze przy przewijaniu. Zgadza się, ale jeśli jest nowa,
    > nieśmigana. Wystarczy ją sztucznie postarzeć, czyli przy włączonym trybie
> [...]

    Mam taką w domu, bardzo dobrze się sprawuje zarówno w pracy pod win jak i w
    grach, dodam że wolę grać M705 niż myszką Razora stworzoną do gier. Co do
    baterii to nie mam pojęcia kiedy wsadzałem ale trzyma już bardzo długo i nie
    widać końca. Co do rolki i przewijania czasami ma jakieś przeskoki i ciężko
    zmienić tryb pracy ale jest to sporadyczne.