  • Data: 2014-01-22 00:21:15
    Temat: Re: Mysz bezprzewodowa
    Od: gadacz <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pozwolę sobie podpiąć się pod wątek ze swoim pytaniem :) Chciałbym kupić
    > sobie mysz która:
    > 1. Działa co najmniej rok na 2 AA
    > 2. Nie wymaga naciskania przycisku żeby wstartować po postoju.
    > 3. Kosztuje do 50 zł (może być używka)
    > 4. Wcale nie służy do grania :)

    nikt nie używa tego?
    http://www.logitech.com/pl-pl/product/performance-mo
    use-mx?crid=7

    osobiście używam od 6 lat prawie (poprzedniczke),
    powiedzmy, że bez awaryjna, bo "klikacze" musiałem wlutować nowe 2-3
    razy na lewo klik..., ale jest dość mocno eksploatowana.
    Cena niestety wyższa niż zakładany limit, ale za 300zł idzie gdzieś
    pewnie ją skubnąć.
    Dłoń bardzo dobrze leży i nie męczy jak te małe badziewia.
    Bateria do miesiąca przy solidnym obciążeniu.

    pozdrawiam
    gadacz