  • Data: 2010-01-04 09:15:03
    Temat: Re: Myjka ultradźwiękowa z Lidla
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > tez kupilem
    > dziala bezproblemowo tak jak powinna
    > cicho z lekkim bzyceniem ;]

    Hej, chce ta moja porownac z Twoja (ja mam z Aldi)

    Myslalem ze bedzie lepiej i efektowniej czyscic...

    Podlaczylem do watomierza i wyszlo że ciągnie ledwo 30W a miała mieć 50W!

    Zrobisz test? Wez wytnij ze spozywczej folii ksztalt denka koszyczka, nalej 2cm
    wody, wloz sama folie bez koszyczka. Wlacz na 480sekund i powiedz ewentualnie
    wyslij fotke, gdzie i jak intensywne sa zniszczenia na folii?

    U mnie centrum folii sie rozpadlo (dziura jak 5zl jak nie wiecej) a wczesniej
    stopniowo byly tam mini otwory. Dodatkowe zniszczenia sa glownie 1cm w okolo
    obrysu folii, jest sporo miejsc w ogole nie tknietych przez kawitacje.

    Wniosek taki ze rozklad babelkow nie jest rownomierny i czysci glownie na
    srodku... cudow sie nie spodziewalem bo pewnie jeden przetwornik ale wanienka
    jest mala :(

    Po wlaczeniu woda sie "marszczy" ale fale sa bardzo plaskie, nic sie od scianek
    nie odbija.

    Jesli mozesz zrobic test z folia ALU i zmierzyc ile wat ciagnie to bymbyl
    wdzieczny.

    Dodatkowo prosze zmierz ile ma dluzsza srednica tej elipsy=wanienki, chce
    zobaczyc czy jest wieksza od tej mojej.