  • Data: 2010-01-03 16:59:45
    Temat: Re: Myjka ultradźwiękowa z Lidla
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Padre wrote:

    > No to jak ktoś potrzebuje to dzisiaj widziałem w Aldi, niestety
    > małżonki nie mogłem przekonać o celowości tego wydatku a że chwilowo
    > jestem na bezrobociu to muszę chodzić jak mi zagra:)

    Ojcze, dziekuje - jechalem co prawda 25km bo we Wroclawiu Aldiego nie ma... ale
    kupilem myjke.

    Wlozylem do myjki maszynke do golenia i tak cudownie to nie odpadły zlogi
    czegoś tam :-(

    Mając na względzie ze moze to byc bubel wlozylem kawalek aluminiowej folii,
    widzialem to na YouTube - po chwili byla poprzedzierana i miala duzo wgniecen
    mikrosopijnych.

    Boje sie o drogie okulary z wszelkimi warstwami napylonymi. Nie zniszcza sie?
    Jak widze co to robi z folia aluminiowa...

    UWAGA do Aldi wchodza niektore okulary ledwo co, p sloneczne moga nie wejsc
    :-( Do tej z Lidla powinny lepiej wejsc ale nie jestem pewien jej wymiarow...

    http://i.ebayimg.com/03/!Bhy61dQ!2k~$%28KGrHqUH-EUEs
    N%29H!YV1BLK6BfZi4g~~_3.JPG

    Na oko jest szersza... i moze byc lepsza dla niektorych.

    PS

    Co ciekawe(!) w Lidlu tez byly (Oława) a ze jest on oddalony o 1minute autem to
    podjechalem tam, i mialem zgryz jaki kupic. W Lidlu 89zl , Aldi 79,99 i w sumie
    podobne. Przewazyl rozmiar - Lidlowa jest w ksztalcie elipsy a ta z Aldi
    bardziej owalna. W obie zmieszcza sie okulary ale w Aldi dodatkowo plyta CD i
    jest nawet do tego mocowanie odpowiednie. Oba modele maja wg pudelka 3 jahre
    gwarancji, moc podobna. Lidlowa ma ciut wieksza pojemnosc na plyn ale ciemna
    szybke a Aldi przezroczysta, obie maja podswietlenie. W Aldi oficjalnie mozna
    zwrocic towar do 30dni, w Lidlu raczej o tym nie slyszalem.

    W Aldi zostaly 3, w Lidl 2 (Oława k. Wrocławia, stan na dzis).