    From: Arkadiusz Drabczyk <a...@d...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Must have na samrtfonie
    Date: Mon, 23 Nov 2015 14:31:42 -0000 (UTC)

    On 2015-11-23, s...@g...com <s...@g...com> wrote:
    > Kiedyś na liscie o Windowsach ktoś zadał pytanie
    > jakie programy użytkownicy mają zainstalowane.
    > O pewnych programach wiedziałem.
    > O innych nie wiedziałem i dzięki temu teraz z nich korzystam :)
    >
    > Może ktoś się podzielić co macie zainstalowane

    Trochę tego jest:
    * ConnectBot - open sourcowy klient ssh
    * K-9 Mail - open sourcowy klient do poczty, potrafi wysyłać maile
    czystem tekstem i automatycznie odpowiadać na maile pod oryginalnym
    tekstem a nie nad
    * reddit is fun - apka do reddita
    * jakdojade.pl - wyszukiwarka komunikacji miejskiej, w Warszawie
    działa doskonale
    * Fast notepad - szybki i prosty notatnik bez bajerów
    * ES File Explorer - file explorer, wspiera SFTP i umie pokazywać
    miniaturki obrazków tak jak na lokalnym filesystemie
    * OsmAnd - open sourcowy nawigacja działająca offline, używałem w
    Warszawie, Suwonie, Tokyo, Londynie i Madrycie - wszędzie działała
    doskonale
    * Dropbox - synchronizacja danych
    * KeePassDroid - open sourcowy menedżer haseł
    * Beach Buggy Blitz - fajna gierka, zdobyłem już prawie wszystkie
    trofea
    * OpenVPN Connect - (chyba open sourcowy) klient OpenVPN (a server na
    routerze z OpenWRT)
    * androidVNC - klient VNC na Androida. OpenVPN Connect + ConnectBot +
    androidVNC == dostęp do sieci lokalnej z dowolnego miejsca like a pro
    * Getin Mobile - apka do banku, szybciej niż przez browser
    * Firefox - open sourcowy browser z włączoną synchronizacją danych
    * Stack Exchange - klient do Stack Exchange (Stackoverflow etc.)
    * Speedtest - podręczny tester prędkości połączenia, można w hotelu
    sprawdzić czy jest w ogóle sens porywać się na videocalla czy tylko
    głos
    * Terminal Emulator - emulator terminala, jak Android zrootowany to
    fun większy
    * Merriam-Webster dictionary - słownik angielsko-angielski offline
    * BubbleUPnP - klient DLNA
    * Groundhog Newsreader - klient NNTP
    * CSipSimple - open sourcowy klient SIP
    * Hacker's Keyboard - open sourcowa klawiatura, wspiera układ Dvoraka
    a przy połączeniu ssh można wysyłać sekwencje z Controlem (ale i tak o
    wiele mniej wygodne od fizycznej mechanicznej klawiatury)

    Z ważniejszych to tyle ;)

    --
    Arkadiusz Drabczyk