  • Data: 2010-04-02 17:54:37
    Temat: Re: Mra, Puig, czy ori, jaka szyba?
    Od: solo <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Koczis pisze:
    > Witam.
    >
    > Mam pytanie, ktora szybe wybrac? Poszukuje szyby do R1, ale obecna(oryginalna)
    > troche slabo oslania(wiatr/woda) i pomyslalem nad zakupem szyby turystycznej. Sa
    > rozne opisy: +45, double-bouble, itp.
    > I tu moje pytanie. Czy faktycznie odczuwa sie roznice w naporze wiatru podczas
    > jazdy i jak z jakoscia takich "zamiennikow", ogolnie jakie sa Wasze wrazenia po
    > zmianie z ori, na cos takiego?
    > Na jaka sie zdecydowac: PUIG, MRA, czy ORI?

    Ja do swojej R1 '03 zamontowałem szybe racing'ową PUIG (ta z garbem) i
    powiem ze nie żałuje. Fakt, że oryginalna była nieco przytarta więc i
    tak musiałem wymienić. Efekt jaki odczułem po wymianie jest taki, że w
    oryginale juz przy 130 mi zaczynało głową trzepotać, a po wymianie to
    podobne wrażenie jest przy 160. Do tego dużo łatwiej się za taką szybą
    schować przy wyższych prędkościach. Reasumując uważam, żę się poprawił
    komfort jazdy.

    Solo R1