  • Data: 2010-04-02 14:50:03
    Temat: Mra, Puig, czy ori, jaka szyba?
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mam pytanie, ktora szybe wybrac? Poszukuje szyby do R1, ale obecna(oryginalna)
    troche slabo oslania(wiatr/woda) i pomyslalem nad zakupem szyby turystycznej. Sa
    rozne opisy: +45, double-bouble, itp.
    I tu moje pytanie. Czy faktycznie odczuwa sie roznice w naporze wiatru podczas
    jazdy i jak z jakoscia takich "zamiennikow", ogolnie jakie sa Wasze wrazenia po
    zmianie z ori, na cos takiego?
    Na jaka sie zdecydowac: PUIG, MRA, czy ORI?

    Z Powazaniem
    Koczis
    R1 2004