  • 1. Data: 2010-04-02 14:50:03
    Temat: Mra, Puig, czy ori, jaka szyba?
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam pytanie, ktora szybe wybrac? Poszukuje szyby do R1, ale obecna(oryginalna)
    troche slabo oslania(wiatr/woda) i pomyslalem nad zakupem szyby turystycznej. Sa
    rozne opisy: +45, double-bouble, itp.
    I tu moje pytanie. Czy faktycznie odczuwa sie roznice w naporze wiatru podczas
    jazdy i jak z jakoscia takich "zamiennikow", ogolnie jakie sa Wasze wrazenia po
    zmianie z ori, na cos takiego?
    Na jaka sie zdecydowac: PUIG, MRA, czy ORI?

    Z Powazaniem
    Koczis
    R1 2004

  • 2. Data: 2010-04-02 17:54:37
    Temat: Re: Mra, Puig, czy ori, jaka szyba?
    Od: solo <s...@o...pl>

    Koczis pisze:
> [...]
    > zmianie z ori, na cos takiego?
    > Na jaka sie zdecydowac: PUIG, MRA, czy ORI?

    Ja do swojej R1 '03 zamontowałem szybe racing'ową PUIG (ta z garbem) i
    powiem ze nie żałuje. Fakt, że oryginalna była nieco przytarta więc i
    tak musiałem wymienić. Efekt jaki odczułem po wymianie jest taki, że w
    oryginale juz przy 130 mi zaczynało głową trzepotać, a po wymianie to
    podobne wrażenie jest przy 160. Do tego dużo łatwiej się za taką szybą
    schować przy wyższych prędkościach. Reasumując uważam, żę się poprawił
    komfort jazdy.

    Solo R1

  • 3. Data: 2010-04-02 23:40:25
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Koczis pisze:
> [...]
    > zmianie z ori, na cos takiego?
    > Na jaka sie zdecydowac: PUIG, MRA, czy ORI?

    W mojej ex '03 na oryginalnej szybie dmuchalo (na lustrzanym Sportechu
    ktory byl zamiennikiem bo lepiej wygladal rowniez) ale za to na Sportech
    V-flow... Cisza i spokoj Panie bo wszystko leci gora a na dluzsza mete
    upierdliwa jest ciagla walka z wiatrem i lbem przy zegarach bo wieje...
    Tyle ze Sportecha trzeba kupowac za oceanem. Na jakosc i wykonanie nie
    narzekalem, bo nie ma na co, wszystko pasowalo idealnie. Niemiecka MRA
    touring kupilem na dalsza trase ale nawet nie zdazylem zamontowac i
    przetestowac - moto sprzedalem " w precle" - wiec lezy sobie nowa razem
    z paroma innymi tuningowymi gratami do RN-09/5PW '02-03 jakby ktos
    chcial, do RN12 '04-06 ktora miala byc nastepna tez sie cos znajdzie.

    Yamaha także robi szyby sportowe (rzeczone +45 z tego co kojarze), koszt
    cos ~150EUR za nowa. PUIG'a nie mialem - jakos do mnie nie przemawia za
    bardzo chociaz tuningowe... Szyby PIT-ECK calkiem fajnie wygladaja.

    Z polskich "produkcji" MGG tez chyba robi szyby wygarbione czy
    ospojlerowane do Twojego modelu, musialbys popytac. IMHO warto wydac te
    300-350zl a oryginalna szybe zawsze mozesz sobie zostawic...

    Pzdr
    --
    marider - poki co bez moto
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki

  • 4. Data: 2010-04-29 09:23:55
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    > Na jaka sie zdecydowac: PUIG, MRA, czy ORI?

    Witam ponownie, tak dla potomnosci.
    Zanabylem ori szybke(+35) i jest super, przy wzroscie 170 nic nie wieje
    przynajmniej do 180km/h :) szybciej nie bylo gdzie.
    Jesli ktos sie zastanawia, czy zmieniac na wyzsza szybke, to ja moge polecic
    taka zmiane, komfort duzo lepszy, zobaczymy jak bedzie w czasie deszczu.

    Pozdrawiam
    Koczis
    R1