  • Data: 2022-12-05 18:58:11
    Temat: Re: MrHamburger
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 5 Dec 2022 18:37:22 +0100, nadir wrote:
    > Znam. Ja tam smakoszem nie jestem, ale ci co tam często jadali,
    > twierdzą, że hamburgery lepsze jak w McD, no ale jednak droższe.

    > No nie tylko, tuż "obok" mnie też mają swój lokal.

    > W/g mnie przestrzelili, jeszcze nie mieli jako tako zbudowanej marki,
    > znani w zasadzie tylko lokalnie, ale na giełdzie już są/byli.

    To w zasadzie nie przeszkadza.
    Tylko kwestia proporcji dochodow do kosztow wejscia na gielde.

    No i wejdziesz, to sie reklama sama robi :-)

    > Tyle
    > tylko, że nie dysponują taką kasą jak McD czy KFC żeby właśnie powalczyć
    > o lepsze lokalizacje.

    Rzekomo na swiecie, czy tez moze - w USA, McD nie jest firmą od
    zywnosci, ale od nieruchomosci.
    Maja lokale w dobrych miejscach, dzierzawią je ajentom.
    No, zarcie tez dostarczają.

    Nie wiem jak w Polsce - czesc w galeriach handlowych, to chyba sami
    wynajmują, czy tez franczyzobiorca wynajmuje, czesc moze byc wlasna,
    MOPy to osobna sprawa ... czesc ... budynek jakby osobny,
    ale teren niekoniecznie ...

    J.