  • 31. Data: 2012-04-13 13:07:27
    Temat: Re: Możecie się powymądrzać.
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    > Jeśli światła są niesprawne, a GDDKiA była o tym informowana to śmierdzi
    > sprawą karną.

    Ja chciałbym GDDKiA wziąć za dupę z okazji świateł w mojej okolicy.
    Światła do skrętu w lewo włączają się wyłącznie dzięki pętli indukcyjnej
    a ta w ogóle nie reaguje na motocykle i kiedyś musiałem przejechać na
    czerwonym bo po 10min odechciało mi się stać i czekać na samochód.
    Zgłosiłem całą sprawę na policji a ci podobno do GDDKiA ale dalej jest
    tak samo. Generalnie mają to w d...

    Rafał

  • 32. Data: 2012-04-13 13:42:47
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-13 12:26, The_EaGle pisze:
    > Czyli usunął dowód... winy bądź niewinności. Przecież jak tam wydarzył
    > by się wypadek to policja powinna zabezpieczyć automatykę do czasu
    > wyjaśnienia...

    Powinna jakieś 2 lata temu. Teraz pieluchy zaczęli zmieniać, bo się
    pojawiłem z dziennikarzem...

  • 33. Data: 2012-04-13 13:58:05
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-13 12:25, The_EaGle pisze:

    > Jeżeli dobrze widzę na filmie to przed twoim wjazdem to jemu zapala się
    > zielone...

    Tak, on ma 10s już zielone a ja dostaje tuż przed wjazdem. Chociaż on
    zeznawał, że ruszał spod skrzyżowania z czerwonego jak zaświeciło się
    zielone. Czemu kłamał? I pomyśl dlaczego upubliczniam nagranie, skoro
    wiedziałem o nim tylko ja? Dlaczego informuje dziennikarza o nagraniu
    które na pierwszy rzut oka wskazuje mnie jako winnego? Bo wiem co
    widziałem, słyszałem tych ludzi i obiecałem im, że zrobię wszystko, aby
    im pomóc, a to nagranie pokazuje, że kolizje nie zdarzają się przy
    zmianie świateł, a z niewyjaśnionych powodów kierunek prostopadły
    dostaje/dostawał zielony sygnał. Policja twierdziła, że nie ma tam
    żadnego monitoringu, bo nie raz już szukali, tak szukali przez dwa lata,
    że ja znalazłem w dwa dni. Szukam innych kamer jeszcze. Jak się znalazła
    jedna, może znajdzie się i druga. Finansowo mnie to nie boli, za chwile
    dostane nowe autko w leassingu, mi się nic nie stało, mogę spokojnie
    machnąć ręką i żyć dalej...

  • 34. Data: 2012-04-13 14:05:54
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

> [...]
    > czerwonym bo po 10min odechciało mi się stać i czekać na samochód.
    > Zgłosiłem całą sprawę na policji a ci podobno do GDDKiA ale dalej jest

    "Trochę" inny kaliber.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 35. Data: 2012-04-13 17:09:27
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <g...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Zaraz zaraz - jakie są cykle świateł? Chyba normalnie jest tak że włącza
    > się zielone w momencie jak włączy się czerwone dla kierunku prostopadłego.
    > Natomiast w nocy z tego co widzę tam jest jeszcze pętla indykcyjna.
    > Światła zmieniły się bardzo szybko z czerwonych na zielone. Jeżeli to jest
    > przyczyną problemu to można to udowodnić.

    Cykl świateł powinien wyglądać tak:

    A-zielone, B-czerwone
    A-pomarańczowe, B-czerwone
    A-czerwone, B-czerwone (to jest czas na opuszczenie skrzyżowania przez
    wszystkich z kierunku A)
    A-czerwone, B-pomarańczowe
    A-czerwone, B-zielone
    A-czerwone, B-pomarańczowe
    A-czerwone, B-czerwone (czas na opuszczenie skrzyżowania przez wszystkich z
    kierunku B)
    A-pomarańczowe, B-czerwone
    Zaczyna się kolejny cykl.
    A-zielone, B-czerwone

    Przypatrz się dobrze, że na każdym skrzyżowaniu występuje pewien czas
    krótszy lub dłuższy (to zależy od wielkości skrzyżowania), że dla obydwu
    kierunków występują światła czerwone.

  • 36. Data: 2012-04-13 18:23:30
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-13 09:22, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > I jak mówiłeś, że wolno jechałeś przed tym skrzyżowaniem?
    > Może kamera to zniekształca, ale jakoś na to nie wyglądało.....

    Przed chwilą otrzymałem odpowiedź od specjalisty, wyliczył (nie wiem
    jak) między 61 a 66 km/h tuż przed dzwonem.

  • 37. Data: 2012-04-13 21:13:36
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-04-13 18:23, anacron pisze:

    > Przed chwilą otrzymałem odpowiedź od specjalisty, wyliczył (nie wiem
    > jak) między 61 a 66 km/h tuż przed dzwonem.

    znajac odleglosci pomiedzy poszczegolnymi elementami krajobrazu wyliczyl
    - bardzo prosto, chociaz w przyblizeniu.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 38. Data: 2012-04-13 21:16:30
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-04-13 10:52, J.F pisze:

    > I to tak trudno napisac ze akcja ciekawa jest od 4 minuty ?
    > Co zreszta mozna od razu do linka dodac, #t=4m40s

    a to tak trudno przeczytac jedno zdanie opisu, gdzie jest napisane w
    ktorym momencie zdarzenie? ...

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 39. Data: 2012-04-13 21:29:25
    Od: The_EaGle <t...@p...pl>

    > "Trochę" inny kaliber.

    Zdecydowanie inny do pierwszego wypadku.

    Rafał

  • 40. Data: 2012-04-13 21:35:46
    Od: The_EaGle <t...@p...pl>

    W dniu 2012-04-13 17:09, Plumpi pisze:
> [...]
    >
    > Przypatrz się dobrze, że na każdym skrzyżowaniu występuje pewien czas
    > krótszy lub dłuższy (to zależy od wielkości skrzyżowania), że dla obydwu

    OK, tylko że na niektórych skrzyżowaniach nie ma cyklu

    A-czerwone, B-czerwone

    tylko od razu :

    A-zielone, B-czerwone
    A-pomarańczowe, B-czerwone
    A-czerwone, B-pomarańczowe
    itd...

    a wtedy jadąc rozpędzonym samochodem z A i olewając pomarańczowe i
    startując z B jak motocykl lub jadąc rozpędzonym z B i tuż przed
    następuje zmiana można się spotkać w pół drogi... Czyli jeżeli dwóch
    nagnie nieco przepisy to skończy się dzwonem.

    Na tym filmiku jak za to widzę że z lewej stronie jedzie pewnie nasz
    grupowicz a z kierunku prostopadłego pali się zielone więc coś tu się
    nie klei...

    Rafał