  • 41. Data: 2012-04-13 21:37:08
    Temat: Re: Możecie się powymądrzać.
    Od: The_EaGle <t...@p...pl>

    W dniu 2012-04-13 13:42, anacron pisze:

    > Powinna jakieś 2 lata temu. Teraz pieluchy zaczęli zmieniać, bo się
    > pojawiłem z dziennikarzem...

    Jak zmienili na dobrą to raczej nie wróże ci powodzenia w działaniu ale
    obym się mylił...

    Rafał

  • 42. Data: 2012-04-13 21:39:33
    Od: The_EaGle <t...@p...pl>

    W dniu 2012-04-13 13:58, anacron pisze:

> [...]
    > widziałem, słyszałem tych ludzi i obiecałem im, że zrobię wszystko, aby
    > im pomóc, a to nagranie pokazuje, że kolizje nie zdarzają się przy
    > zmianie świateł, a z niewyjaśnionych powodów kierunek prostopadły
    > dostaje/dostawał zielony sygnał. Policja twierdziła, że nie ma tam
    > żadnego monitoringu, bo nie raz już szukali, tak szukali przez dwa lata,
    > że ja znalazłem w dwa dni. Szukam innych kamer jeszcze. Jak się znalazła
    > jedna, może znajdzie się i druga. Finansowo mnie to nie boli, za chwile
    > dostane nowe autko w leassingu, mi się nic nie stało, mogę spokojnie

    Słowem komedia...
    Pomyśl jak byś miał kamerkę w samochodzie :) to by było wszystko proste...

    Rafał

  • 43. Data: 2012-04-14 00:15:48
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-13 21:39, The_EaGle pisze:

    > Słowem komedia...
    > Pomyśl jak byś miał kamerkę w samochodzie :) to by było wszystko proste...

    Miałem, telefon nagrywał na statywie, jakieś 4-5km przed Trzemesznem
    miałem telefon i się nagrywanie wyłączyło a potem zapomniałem włączyć. :/
    W nowym aucie rejestrator na sztywno już wkładam.

  • 44. Data: 2012-04-14 00:49:22
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-13 12:21, J.F pisze:

    > Twoje autko w ogole pojedzie 60 na V biegu ?

    Zmienne fazy rozrządu, dało się nawet 50, choć to już było mordowanie
    silnika.

  • 45. Data: 2012-04-14 00:53:13
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Jeśli światła są niesprawne, a GDDKiA była o tym informowana to śmierdzi
    > sprawą karną.

    Sprowadzenie ryzyka/zagrożenia katastrofy w ruchu lądowym i to nie tylko
    dla kogoś z GDDKiA ale i policji. A to jakieś 8 lat maksymalnie o ile
    pamiętam.

  • 46. Data: 2012-04-14 09:28:55
    Od: "tor" <x...@o...pl>

    > Przypatrz się dobrze, że na każdym skrzyżowaniu występuje pewien czas
    > krótszy lub dłuższy (to zależy od wielkości skrzyżowania), że dla obydwu
    > kierunków występują światła czerwone.

    Twoja prawidłowa teoria nie miała swego czasu, zastosowania na Igołomskiej w
    krakowie. Były tam światła wyzwalane indukcyjnie. Światła, to za dużo
    powiedziane. Tam byla poprostu dyskoteka a kolor świateł zmieniał się jak
    popadło. Nieraz nie było nawet czasu na reakcje jak to się zmieniało np. w
    cyklu 1-2s czerwone pomar zielone, czerwone zielone (taka kombinację tez
    zaobserwowałem), albo czerw pom - 1 s zielone, a nastpenie w momencie
    czerwone. Kombinacji bylo wiele i bodaj po kilku miesiacach , petle
    wylaczyli i ustawili wszystko na stale. Wierzę więc autorowi tematu, że
    takie coś może mieć miejsce (zilone dla obu kierunków)

  • 47. Data: 2012-04-14 11:46:14
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "tor" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wylaczyli i ustawili wszystko na stale. Wierzę więc autorowi tematu, że
    > takie coś może mieć miejsce (zilone dla obu kierunków)

    Pętla nie ma nic wspólnego z cyklami świateł.
    Pętla tylko i wyłącznie uruchamia cykle.
    W to, że były tam problemy i mogła być "dyskoteka" nie wiątpię, ale nie
    wynikało to z winy pętli lecz złego programu cykli, ustawionym w
    sterownikach lamp. Po prostu z powodu błędu.
    Czy jest pętla czy jej nie ma nie powinno być sytuacji, że jednocześnie palą
    się światła pomarańczowe z obydwu kierunków, a co dopiero mówić żeby paliły
    się jednocześnie zielone. Światła pomarańczowe powinny być rozdzielone
    pomiędzy sobą cyklem czerwone-czerwone. Jedynie tylko w przypadku ruchu
    pieszych dopuszczalna jest zmiana z czerwonego na zielone w chwili, kiedy na
    ruchu poprzecznym samochodów (względem pieszych) pali się już czerwone.

  • 48. Data: 2012-04-14 22:36:43
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 13.04.2012 The_EaGle <t...@p...pl> napisał/a:

    > OK, tylko że na niektórych skrzyżowaniach nie ma cyklu
    >
    > A-czerwone, B-czerwone
    >
    > tylko od razu :
    >
    > A-zielone, B-czerwone
    > A-pomarańczowe, B-czerwone
    > A-czerwone, B-pomarańczowe
    > itd...

    Możesz wskazać te skrzyżowania?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 49. Data: 2012-04-14 23:15:27
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 13-04-2012 o 09:21:37 yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    napisał(a):

    > Szkoda, że nie widać świateł na sygnalizatorach.

    Jeden widać, pod sekundami.

  • 50. Data: 2012-04-14 23:17:20
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Możesz wskazać te skrzyżowania?

    Tak było (w wielki piątek poprawili) w Trzemesznie, w poniedziałek po
    emisji reportażu w Trójce zacznie działać link
    http://emil-tv.pl/smierc-tez-moze-miec-zielone/ i jak przeczytasz co tam
    napisane, to ci szczęka opadnie do samej zmieni.