    From: The_EaGle <g...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Możecie się powymądrzać.
    Date: Fri, 13 Apr 2012 13:07:27 +0200

    > Jeśli światła są niesprawne, a GDDKiA była o tym informowana to śmierdzi
    > sprawą karną.

    Ja chciałbym GDDKiA wziąć za dupę z okazji świateł w mojej okolicy.
    Światła do skrętu w lewo włączają się wyłącznie dzięki pętli indukcyjnej
    a ta w ogóle nie reaguje na motocykle i kiedyś musiałem przejechać na
    czerwonym bo po 10min odechciało mi się stać i czekać na samochód.
    Zgłosiłem całą sprawę na policji a ci podobno do GDDKiA ale dalej jest
    tak samo. Generalnie mają to w d...

    Rafał