  • Data: 2012-10-31 17:12:07
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ktoś, kto nigdy nie kupował nic bezposrednio w Chinach byc moze sie
    >boi, i
    >dlatego podałem Ci linka do angielskiej witryny abys robil transakcje
    >w EU.
    >Jak chcesz taniej to musisz juz kupic bezposrednio w Chinach, np tu:
    >http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=3008
    06599515&kw=300806599515

    >Tylko mi nie mów, proszę że $0.99 z wysyłką i srubokrętami to dla
    >Ciebie za
    >drogo i dlatego nie chcesz kupic iPhone4 aby potem nie wydac
    >"majątku" na
    >kosztowne naprawy :)))))

    To jest dla mnie za tanio :-P
    Nadal mamy 8 narzedzi plus pakowanie czy inna obsluge wysylki ... i na
    bateryjke nic nie zostaje.
    To ile ta bateryjka jest warta, jesli nic nie kosztuje ?

    Pare takich wysylek i bedziesz sobie plul w brode za glupie pomysly
    zakupu ajfona, ktory to niby tanio naprawisz :-P

    >Otworzyły Ci się teraz oczy na to jaki interes robią straganiarze w
    >Galeriach?

    No, ja wiem ze to sa tez koszty - za stoisko, za obsluge itp ...

    A po zakupie paru tanich rzeczy z Chin, to sie zastanawiam - one
    naprawde takie tanie, czy do nas docieraja tylko odrzuty, ktore sie do
    niczego nie nadaja.

    J.