  • Data: 2012-10-31 16:50:41
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Detal, wysylka i 4 dodatkowe srubokrety :-)

    Zerknij ile te rzeczy kosztuja w Chinach - odwiedz dealextreme albo
    alibabe.

    > Ponoc juz nie calkiem

    Wciaz zarobiony dolar znaczy wiecej dla Chinczyka niz dla Polaka czy
    tymbardziej dla Amerykanina.

    > No ale dajesz link do brytyjskiej aukcji. Ktos musi na tym zarobic te dwa funty.
    > I na bateryjke nie zostaje nic :-)

    Ktoś, kto nigdy nie kupował nic bezposrednio w Chinach byc moze sie boi, i
    dlatego podałem Ci linka do angielskiej witryny abys robil transakcje w EU.
    Jak chcesz taniej to musisz juz kupic bezposrednio w Chinach, np tu:
    http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=30080
    6599515&kw=300806599515

    Tylko mi nie mów, proszę że $0.99 z wysyłką i srubokrętami to dla Ciebie za
    drogo i dlatego nie chcesz kupic iPhone4 aby potem nie wydac "majątku" na
    kosztowne naprawy :)))))

    Otworzyły Ci się teraz oczy na to jaki interes robią straganiarze w
    Galeriach?