  • Data: 2012-10-13 19:11:12
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, nie napisałem że coś wymyślili tylko że stworzyli odpowiedni trend.

    > Tak, tak, a slide to unlock było wcześniej użyte w drzwiach do stodoły.
    > Mówimy o trendach w TELEFONACH.

    To fakt, Apple jest bardzo dobre w tworzeniu trendow.

    > Raczej na wygodę i uproszczenie codziennego użytkowania.
    > Użytkownik nie stoi przed dylematem znanym z wczesnych czasów
    > peceta, gdzie nie stać było nas na jeden duży dysk twardy lub
    > system operacyjny nie umiał obsłużyć powierzchni w jednym
    > kawałku i zawsze był problem: dać to na C: czy na D:?
    > Chyba łatwiej i prościej jest mieć pamięć w jednym dużym kawałku
    > niż kilku mniejszych fragmentach?

    To co napisales PR-owo brzmi bardzo ladnie, sam SJ by sie tego nie
    powstydzil :]
    Tyle, ze gdy porowna sie roznice w cenie miedzy iP16 i 32 lub 64 a cena
    odpowiadajacej karty mSD to prawdziwe motywy wydaja sie oczywiste.

    > A sprawa baterii była wałkowana już tak często że odniechciewa
    > się w kółko powtarzać: każda klapka, zawiasik czy styki ułatwiające
    > wyciąganie baterii zajmują cenne miejsce i komplikują projekt
    > obudowy. Ponieważ użytkownik wymienia baterię raz na dwa lata
    > to operację tę przeniesiono na listę operacji "serwisowych", które
    > wymagają śrubokręta. W zamian otrzymano drastycznie uproszczoną
    > konstrukcję obudowy, poprawiono kontakt baterii z zasilaczem
    > i zaoszczędzono trochę miejsca które być może pozwoliło dać
    > większą baterię dającą więcej czasu pracy na jednym ładowaniu...

    To jest kwestia dyskusyjna, kazdy ma inne zdanie na ta sprawe.
    Rozwiazanie w iP5 i 4/4S akceptuje bez problemu. Natomiast 3 to byla
    jakas porazka, podobnie iPady. Wymiana baterii w serwisie Apple polega
    na wymianie urzadzenia.... Chyba nic sie w tej kwestii nie zmienilo?
    Wg mnie jest to typowe postarzanie produktu, choc nie neguje zwiazanego
    z tym uproszczenia konstrukcji. Dobrze, ze pozostawili funkcje resetu
    przez dluzsze przytrzymanie guzika Power. Przydaje sie czasem w iPadzie.

    > Znów: potrzeby dnia codziennego i czegoś co się często używa
    > mają dużo większy priorytet u Apple niż operacje wykonywane
    > raz na dwa lata. I za to plus odwagę zerwania z obowiązującymi
    > konwenansami jeśli nie pasują do powyższej wizji cenię sobie
    > projektantów Apple.

    Pytanie jak daleko isc z ta wygoda i mysleniem za "mnie" przez firme:
    http://www.spidersweb.pl/2012/10/twoj-telefon-nie-be
    dzie-twoj-lepiej-sie-tym-pogodz.html