  • Data: 2012-10-14 17:55:34
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5emi9$47i$1@node1.news.atman.pl...

    > Pszemol, z calym szacunkiem ale mam wrazenie, ze ponownie piszesz
    > o czyms z czego nie korzystales na tyle dlugo, zeby wypowiedziec sie
    > miarodajnie. Korzystales z tego rozwiazania w 5800XM lub N8?

    Tak jest - piszę o czymś z czego nie korzystałem.
    Używam swojej wyobraźni do Twojego opisu slidera zewnętrznego.

    > NIGDY nie zdarzylo mi sie przypadkowo odblokowac ktoregokolwiek
    > z tych telefonow przypadkowo przesuwajac slider.

    I w czym tkwi magia?
    Slider chodzi sztywno z oporami, czy ma zaokrąglone narożniki?

    > Co wiecej, N8 nie ma tez typowego Slide tu unlock na ekranie.
    > Najpierw naciaska sie fizyczny guzik pod ekranem a nastepnie
    > wirtualny na ekranie. W tym przypadku tez nie mialem
    > przypadkowego odblokowania.

    Bo to takie samo rozwiązanie jak Slide to unlock w iPhone.
    Nie będzie tu przypadkowego odblokowania bo właśnie
    wymagane są dwa konkretne ruchy w konkretnym odstępie czasu
    od siebie, co ogranicza prawdopodobieństwo przypadkowego
    uruchomienia takiej sekwencji.

    W czym to jest jednak według Ciebie wygodniejsze od tego
    rozwiązania w iPhone?

    Albo w jaki sposób "Jednym ruchem calkowicie odblokowuje
    sie telefon" skoro piszesz o dwu guzikach, jednym fizycznym
    a drugim wirtualnym?

    I jak to wpływa lepiej na trzymanie pewnym uchwytem
    niż to w iPhone?