  • Data: 2012-10-14 17:43:04
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tym że cały dowcip polega na tym, jak pokazał motyw z dwoma
    > guzikami w starych Nokiach, aby właśnie NIE BYŁ to jeden ruch
    > a dwa ruchy, aby zminimalizować przypadkowe odblokowanie
    > telefonu w kieszeni. A więc jeden mechaniczny slider który można
    > przesunąć w kieszeni gdy się zaczepi za jakąś nitkę wystającą
    > ze szwu albo coś takiego nie jest lepszy bo nie spełnia zadania.

    Pszemol, z calym szacunkiem ale mam wrazenie, ze ponownie piszesz o
    czyms z czego nie korzystales na tyle dlugo, zeby wypowiedziec sie
    miarodajnie. Korzystales z tego rozwiazania w 5800XM lub N8?
    NIGDY nie zdarzylo mi sie przypadkowo odblokowac ktoregokolwiek z tych
    telefonow przypadkowo przesuwajac slider. Co wiecej, N8 nie ma tez
    typowego Slide tu unlock na ekranie. Najpierw naciaska sie fizyczny
    guzik pod ekranem a nastepnie wirtualny na ekranie. W tym przypadku tez
    nie mialem przypadkowego odblokowania.