  • Data: 2012-10-14 17:38:04
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5eln8$38m$1@node1.news.atman.pl...

    > Tak... i opatentowane przez szwedzka firme...ale ja nie o tym.
    > Wg mnie znacznie wygodniejszym rozwiazaniem jest Slide to unlock w wydaniu
    > Nokii czyli fizyczny slider na bocznej sciance telefonu.
    > Jednym ruchem calkowicie odblokowuje sie telefon a przy okazji telefon
    > mozna trzymac pewnym uchwytem.

    Z tym że cały dowcip polega na tym, jak pokazał motyw z dwoma
    guzikami w starych Nokiach, aby właśnie NIE BYŁ to jeden ruch
    a dwa ruchy, aby zminimalizować przypadkowe odblokowanie
    telefonu w kieszeni. A więc jeden mechaniczny slider który można
    przesunąć w kieszeni gdy się zaczepi za jakąś nitkę wystającą
    ze szwu albo coś takiego nie jest lepszy bo nie spełnia zadania.