  • Data: 2011-09-01 18:25:05
    Temat: Re:Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: "nenik" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie jest prawda, robili badania i okazuje się że wpływ psychiki

    > na leczenie jest znacznie większy niż sądzono, czyli placebo leczy,

    > oczywiście nie 100% ale do 30% potrafi doic przy niektórych chorobach,

    > nawet w onkologicznych jest parę procent.

    Oczywiscie ze leczy , im lzejsza choroba tym roznice w dzialaniu placebo-lek sa
    mniejsze . Jesli bedziemy sie przemieszczac w kierunku coraz ciezszych chorob
    tym roznice placebo-lek beda wieksze . Takie informacje sa dostarczane lekarzom
    zawsze po wprowadzeniu na rynek nowego leku . Sa tabele z wykresami :
    brak poprawy , poprawa nieznaczna .............. calkowite ustapienie objawow
    choroby , skutki uboczne itd . Wszystko opisane w procentach a obok placebo .

    Przy chorobach ciezkich poprawe samopoczucia na placebo wykazalo 1-5% , na lek
    60-95% .
    Przy chorobach lekkich poprawe samopoczucia na placebo okreslilo 40% , a przy
    podaniu leku 60% . Oczywiscie to przyklad :)
    Takie niby leki sa z powodzeniem sprzedawane w aptece bez recepty .