  • Data: 2011-09-01 22:03:09
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-01 19:56, Piotr Dmochowski pisze:

    > Jeżeli dobrze rozumiem to nie znasz mnie, nie znasz historii mojej
    > choroby, nie wiesz jak działa biorezonans

    A są osoby które wiedzą? Daj linka gdzie będzie coś lepszego niż
    paranaukowy bełkocik.

    ani czy faktycznie mi pomógł,
    > tak naprawdę to nic nie wiesz ale czujesz się w obowiązku ostrzec
    > wszystkich i stwierdzić bez cienia wątpliwości że piszę głupoty.
    > Pozostaje tylko pogratulować.

    Połączenie faktu, że korzystałeś z biorezonansu i faktu, że zniknęły
    twoje dolegliwości nie jest solidnym dowodem na skuteczność tej metody.
    W naukach medycznych i w zorganizowanym systemie ochrony zdrowia
    istnieją standardy dowodzenia czy jakiś lek lub procedura medyczna jest
    skuteczna. Wskaż takie wyniki dla biorezonansu (i innych metod
    "alternatywnych").

    > Jakieś linki, dokumenty?
    > Tak dla jasności- nie wiem czy to działa i jak, ale jak na placebo to
    > jest cholernie skuteczne :) Tak sobie myślę że skoro placebo ma takie
    > świetne działanie to po co męczyć się z lekarstwami :) Wystarczy maszyna
    > ze światełkami i dobry aktor a wyleczy się wszystko, bez kosztów i
    > efektów ubocznych.

    Niestety ale to działa tak jak psychiczne oddziaływanie rycerzy Jedi -
    jedynie na proste umysły.

    > Gdyby klasyczna medycyna miała rozwiązanie to bym nie szukał innych
    > metod. Skoro jednak lekarze "nie dają rady" to wolę być zdrowym
    > oszołomem niż męczyć się w imię zgodności z poglądami naukowymi :)

    Możesz też swoje dziecko dawać do znachorki czy kręgarza. Twój wybór.

    MD