  • Data: 2011-09-01 20:41:37
    Temat: Re: Mo?e mi kto? wyjasni?, jak to dzia?a ?
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-01 02:25, Grupy dyskusyjne pisze:
    > U?ytkownik "Padre"<P...@n...net> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > O je?u kolczasty, ile to ja sie ludziom nat?umaczy?em, ?e owa firmowa lampka
    > z?o?ona z
    > 1. ?arówki halogenowej 20W
    > 2. lusterka
    > 3. ?ó?tego filtra
    > ich tak samo wyleczy jak modlitwa :)
    >
    > A jakie autorytety mi przywo?ywano... No na g?upote (oraz cwaniactwo) nie ma
    > lekarstwa.

    Pochodzę z rodziny lekarzy i mam już duże doświadczenie w odpieraniu
    ataków przedstawicieli "medycznych" próbujących namówić moich rodziców
    lekarzy do uprawiania kurewstwa przy pomocy ich sprzętu, który są gotowi
    sprzedać za abstrakcyjne kwoty bądź wynajmować za równie idiotyczne
    stawki. Zazwyczaj wychodzili od nas obrażeni na mnie śmiertelnie i
    czerwoni na pyskach :)