  • Data: 2011-09-01 19:43:26
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 01 Sep 2011 19:56:58 +0200, Piotr Dmochowski napisał(a):

    > to wolę być zdrowym
    > oszołomem niż męczyć się w imię zgodności z poglądami naukowymi :)

    Jak widać dokonałeś wyboru. Ja tam wolę naukowo zdechnąć niż być zdrowym
    oszołomem :)
    Co do linków i dokumentów to tego w szkole uczyli, wróć do podręczników. Ja
    nie mam zapędów nauczycielskich.
    Co do znajomości historii twojej choroby to jakbym ją znał to podałbym być
    może prawdziwy powód jej ustąpienia. Te dwa które podałem to tylko
    prawdopodobne możliwości których zapewne z niewiedzy nie wziąłeś pod uwagę,
    a nie wyjaśnienia.
    Biorezonans to bujda na resorach a grupa to nie miejsce do ostrzegania
    kogokolwiek. Ale jak czujesz sie ostrzeżony to tym lepiej.
    --
    Jacek