    From: kilokitu <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Date: Wed, 31 Aug 2011 23:04:00 -0700 (PDT)

    On 31 Sie, 23:35, bratsiostry <n...@i...pl> wrote:
    > Marek pisze:

    > Dlaczego sugerujesz że działa? Masz jakieś podstawy żeby tak twierdzić?
    > pzdr
    Mam! Rozmawiałem kiedyś dawno temu z moją znajomą, która "dzięki"
    takiej terapii rzuciła palenie! Może to śmiesznie zabrzmi ale ma to
    sens. Na moje argumenty, że to nie może działać powiedziała tak:
    "wydałam 300 zł i żeby te 300 zł nie poszło na marne musiałam rzucić
    palenie!" Czasami człowiekowi potrzebna jest tylko skuteczna
    motywacja. Moja znajoma chyba była bardzo skąpa.