  • Data: 2011-09-01 12:33:50
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gregorius" <n...@m...adresu.com> napisał w wiadomości
    news:j3nt4t$64r$1@news.onet.pl...

    > Bo to urządzenia działa tylko na zupełniej innej zasadzie niż się
    > wszystkim wydaje :) Przed badaniem tym cud aparatem operator robi całkiem
    > przyzwoity wywiad z pacjentem: co i gdzie go boli + milion innych pytań a
    > wbudowany w program system ekspercki na tej podstawie rysuje takie
    > ładniusie wykresy i trójkąciki. Samo badanie to lipa jakich mało - ma
    > robić "pro" wrażenie i ładnie migać światełkami.

    Nie było żadnego wywiadu. Usiadłem, kable w dłoń :) i badanie. Przebieg
    badania jest o tyle dziwny, że do pojemnika na urządzeniu wkładają po kolei
    fiolki z alergenami i urządzenie wtedy różnie piszczy i wychyla wskazówkę na
    mierniku. Wytłumaczeniem był mętny opis porównywania "fal" alergenu i
    organizmu. :)
    Niemniej jednak badanie poprawnie potwierdziło znane mi wyniki.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba