  • Data: 2011-07-06 15:50:35
    Temat: Re: Moze jakies zdjecia?
    Od: JB <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo oczywiście musisz być głupio oryginalny. I robić coś sprzecznego ze
    > zdrowym rozsądkiem.

    Kurcze, zawsze się broniłem przed zabieraniem głosu w takich hucznych
    dysputach. Ale tym razem.... Jak zobaczyłem stronę wątkotwórcy z
    przewijaniem "lodów" w poziomie, to pomyślałem - jak fajnie.
    Nareszcie przyjemnie się to ogląda. Wystarczyło chwycić pasek
    przewijania na dole strony i już. Dla mnie to naprawdę nie problem. Poza
    tym w obecnej konfiguracji, widać więcej niż jedno zdjęcie, można
    porównać, etc.
    Dodam, że ja się nie znam na teoretycznych zasadach spacerowania po
    stronach internetowych. Nie nauczyłem się, że tak mi mniej wygodnie. I
    pewnie mi napiszecie, że podoba mi się właśnie dlatego bo się nie znam.
    Gdybym się znał to bym był zniesmaczony :-)
    Acha, nie znam wątkotwórcy, mój meil jest w 100% niezależny. O.

    eror