  • Data: 2011-07-06 17:10:13
    Temat: Re: Moze jakies zdjecia?
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-06 18:05:57 +0200, cichybartko <c...@g...com> said:

    > Szczerze powiedziawszy to dziwi mnie postawa de Fresz'a bo działa w
    > branży nie od dziś a zachowuje się jakby widział pierwszy raz poziome
    > portfolio ;).

    Nie pierwszy raz widzę, ale akurat się złożyło, że autor był pod ręką
    do dyskusji. Bedącej stratą czasu jak się okazało, ale już mniejsza z
    tym.

    > Sporo ludzi sięga po to rozwiązanie wbrew temu co można by sądzić po
    > tej dyskusji:

    Nie ma sensu licytować się na ilość, bo nierealnym jest stworzenie
    sensownej statystyki. A to że "sporo ludzi sięga" o jakości samego
    rozwiązania znaczy całkiem nic. I miłośników stosowania poziomych
    galerii nie jest aż tak dużo (na szczęście). Gdyby komuś chciało się
    pomyśleć nad odwróceniem w takim przypadku scrolla, byłoby to
    rozwiązanie ok, a tak - przerost formy nad funkcjonalnością.

    de Fresz