  • Data: 2011-07-19 19:25:37
    Temat: Re: Moze jakies zdjecia?
    Od: Bernard Wybierała <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Lip, 13:38, "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> wrote:

    > A ktore jeszcze z podanych linkow (oprocz zdjec makiet lodow i reportazu
    > z balu) przewijalo sie w poziomie? Pozostale (pierwsze trzy) to
    > klasyczne galerie. Nie zauwazyles? :D

    > Nooo, a te zdjecia w albumie to niby ze jak? :D Karty albumu masz z gory
    > na dol? :) Czy moze jednak lewa i prawa -- i wodzisz wzrokiem wlasnie w
    > ten sposob?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > marcin.STIG.saldatwww.saldat.pl| GG: 680500

    Marcinie - jak na moje oko - to w przypadku Twojej strony,
    rzeczywiście jest to nieco niewygodne... Strony przeglada sie glownie
    za pomoca myszki - przechodzenie na klawiature - jest niezgodne z
    przyzwyczajeniami wiekszosci ogladaczy... Co do zdjec... hmm ... lody
    ladne... technicznie b. dobre... reportaz mnie nie przekonuje... jakos
    nie lubie maniery stosowania szerokiego kata wszedzie gdzie sie da...
    ale to tylko moje zdanie. Ostatnio reportaze coraz czesciej robie
    obiektywem 50mm.
    BTW - moja galeria tez jest pozioma ;)
    pozdrawiam
    Bernard