eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!newsreader4.netcologne.de!news.netcologn
    e.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwi
    nds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 21 Feb 2022 16:03:10 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.6.1
    Subject: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <su3kkg$4j3$1$horizn@news.chmurka.net> <1jkh4okljsety$.dlg@myjk.org>
    <su5a62$8n7$1$horizn@news.chmurka.net> <1stn7dr2syev4$.dlg@myjk.org>
    <sudfk0$qq7$1$horizn@news.chmurka.net> <17hp5afrykmev$.dlg@myjk.org>
    <sudtvk$dqm$1$horizn@news.chmurka.net> <1...@m...org>
    <1lva9vn4rh50s$.1kri0i2z0ctbw$.dlg@40tude.net>
    <suflsg$lth$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <sug3ra$joc$1$Cav@news.chmurka.net>
    <glbee86sdjtz.1h5rfb6qiamt6$.dlg@40tude.net>
    <sug9lb$v40$1$Cav@news.chmurka.net>
    <620c3686$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    <sui8cc$8sd$3$Cav@news.chmurka.net>
    <620d0985$0$472$65785112@news.neostrada.pl>
    <sujt2l$q36$1$Cav@news.chmurka.net>
    <620e601f$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <sulr0d$bg0$1$Cav@news.chmurka.net>
    <620e7da0$0$6638$65785112@news.neostrada.pl>
    <suni1u$hhs$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6212282a$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <sutbeb$d9$1$Cav@news.chmurka.net>
    From: nadir <n...@h...org>
    In-Reply-To: <sutbeb$d9$1$Cav@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 31
    Message-ID: <6213a9ae$0$449$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 95.160.179.103
    X-Trace: 1645455790 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 449 95.160.179.103:50940
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3148
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2701630
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 20.02.2022 o 13:16, Cavallino pisze:

    > No i?
    > Dlaczego zakładasz, że ta energia dostarczona nie ma już w ogóle śladu
    > węglowego?

    A to teraz nie skupiamy się już na kWh tylko śladzie węglowym?

    > Bo w obu przypadkach nie liczymy ile energii zostało zużyte do
    > wyprodukowania energii zużytej do wyprodukowania paliwa/prądu napędowego.

    No jak to nie, sam podałeś, że dla benzyny, to jest 7kWh na litr.

    > A jak dostarczysz prąd do rafinerii, to on się z powietrza weźmie?

    Czytasz czasem, to co ktoś tu pisze czy nie? Ustaliliśmy już, że 7kWh
    potrzeba od ZNALEZIENIA i WYDOBYCIA ropy do litra paliwa w
    dystrybutorze. A prąd i ciepło rafineria wyrabia sobie sama, z gazu i
    oleju opałowego, który produkuje. Takie perperuum mobile.

    > I jego wcześniejsza produkcja nie będzie wymagała zmarnowania energii?
    > Będzie - takiego samego w obu przypadkach (z tą różnicą, że z prądu
    > użytego do napędu wyjdzie jej mniej, bo wydajność większa).

    Skoro taka większa, to możesz podać ile to procentowo będzie? Tylko bez
    odsyłania do "znajdź sobie". Wiesz ile to jest czy nie?

    > Takie same jak w drodze do rafinerii czy szybu naftowego.

    No to spore.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: