eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
  • Data: 2022-02-11 10:27:29
    Temat: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 10/02/2022 18:40, Myjk wrote:
    > Thu, 10 Feb 2022 18:13:36 +0000, K
    >
    >> Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    >
    > Ciesz się ciesz...
    >

    Ja sie nie ciesze bo nie ma z czego. Tylko jest to kolejny dowod na to,
    ze hybrydy taki sam walek jak blue diesel od VW.

    >> W najlepszym z uzyskanych wyników (start i zdecydowana większość trasy
    >> na prądzie) BMW X5 uzyskało rezultat 42,3 grama CO/km, czyli o 1/4
    >> większy od deklarowanego. Gdy jednak próbę powtórzono w trybie ładowania
    >> baterii (silnik spalinowy oprócz napędzania auta doładowuje wówczas
    >> akumulatory), wynik wyniósł już 384,6 grama CO2/km! Odpowiada to zużyciu
    >> paliwa na poziomie 16,5 l/100 km. Sęk w tym, że według procedury
    >> testowej WLPT, BMW X5 45e emitować ma średnio 32 gramów CO2/km, co
    >> odpowiada spalaniu na poziomie... 1,38 l/100 km!"
    >
    > To jest ten sam błąd co Zachar i inne dzbany motorozyzacyjne popełniały,
    > włączając tryb CHARGE na postoju, albo w najlepszym wypadku jadąc ze
    > średnią prędkością 40/h i im takie brednie wychodziły. Co więcej, nawet nie
    > wyjeździli tego co naładowali do baterii, idioci, i taki wynik
    > przedstawiali z "testu" spalania.
    >
    > Tymczasem aby tryb CHARGE miał ręce i nogi, trzeba go stosować >70/h, czyli
    > w trasie, tj. przed wjazdem do miasta, kiedy to ICE się może zapiąć
    > bezpośrednio pod koła i nadwyżką mocy z najwyższą sprawnością ładować
    > baterię. Nie wiem jakim idiotą trzeba być aby w mieście, niektórzy to
    > jeszcze na światłach, ładować baterie.
    >
    > Ja tym sposobem (używając trybu CHARGE lub lepiej SAVE jak jest jazda z
    > częstym hamowaniem) nie mam nigdy spalania większego niż 7L/100 z całej
    > trasy, zwykły ICE ma wtedy 10-11.
    >

    I tu jest pies pogrzebany. Jesli hybrydy na to pozwalaja to sobie
    wlasnie tym kopia grob. Innymi slowy sa gorsze od dowolnego diesla euro6

    >> W opinii ekologów hybrydy plug-in stanowią obecnie furtkę dla
    >> producentów, którzy za wszelką cenę (z uwagi na popyt - przyp. red.)
    >> starają się utrzymać w ofercie klasyczne auta spalinowe. Dzięki obecnemu
    >> protokółowi WLTP, który dopuszcza duży udział jazdy elektrycznej, w
    >> przyjętych normach mieszczą się nawet reprezentacyjne suvy. Auta, które
    >> - chociażby ze względu na masę wynikającą z konieczności wożenia ze sobą
    >> ciężkich baterii trakcyjnych - w rzeczywistości potrafią zużywać więcej
    >> paliwa niż konkurencyjne modele z klasycznym układem napędowym.
    >
    > To jest wierutne kłamstwo wyssane z brudnego palucha jakiegoś pismaka. Mój
    > PHEV (akurat "mierzony" Outlander) pali 7-8L w miejskim trybie HEV (start z
    > pustą baterią) vs 10-11L wersja spalinowa (z tym samym silnikiem co u
    > mnie). Masa nie ma znaczenia w mieście, zresztą poza miastem PHEV do 120/h
    > też pali mniej niż ICE.
    >

    A moj diesel produkuje czyste powietrze ze spalin ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: