-
Data: 2022-02-11 10:27:29
Temat: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 10/02/2022 18:40, Myjk wrote:
> Thu, 10 Feb 2022 18:13:36 +0000, K
>
>> Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
>
> Ciesz się ciesz...
>
Ja sie nie ciesze bo nie ma z czego. Tylko jest to kolejny dowod na to,
ze hybrydy taki sam walek jak blue diesel od VW.
>> W najlepszym z uzyskanych wyników (start i zdecydowana większość trasy
>> na prądzie) BMW X5 uzyskało rezultat 42,3 grama CO/km, czyli o 1/4
>> większy od deklarowanego. Gdy jednak próbę powtórzono w trybie ładowania
>> baterii (silnik spalinowy oprócz napędzania auta doładowuje wówczas
>> akumulatory), wynik wyniósł już 384,6 grama CO2/km! Odpowiada to zużyciu
>> paliwa na poziomie 16,5 l/100 km. Sęk w tym, że według procedury
>> testowej WLPT, BMW X5 45e emitować ma średnio 32 gramów CO2/km, co
>> odpowiada spalaniu na poziomie... 1,38 l/100 km!"
>
> To jest ten sam błąd co Zachar i inne dzbany motorozyzacyjne popełniały,
> włączając tryb CHARGE na postoju, albo w najlepszym wypadku jadąc ze
> średnią prędkością 40/h i im takie brednie wychodziły. Co więcej, nawet nie
> wyjeździli tego co naładowali do baterii, idioci, i taki wynik
> przedstawiali z "testu" spalania.
>
> Tymczasem aby tryb CHARGE miał ręce i nogi, trzeba go stosować >70/h, czyli
> w trasie, tj. przed wjazdem do miasta, kiedy to ICE się może zapiąć
> bezpośrednio pod koła i nadwyżką mocy z najwyższą sprawnością ładować
> baterię. Nie wiem jakim idiotą trzeba być aby w mieście, niektórzy to
> jeszcze na światłach, ładować baterie.
>
> Ja tym sposobem (używając trybu CHARGE lub lepiej SAVE jak jest jazda z
> częstym hamowaniem) nie mam nigdy spalania większego niż 7L/100 z całej
> trasy, zwykły ICE ma wtedy 10-11.
>
I tu jest pies pogrzebany. Jesli hybrydy na to pozwalaja to sobie
wlasnie tym kopia grob. Innymi slowy sa gorsze od dowolnego diesla euro6
>> W opinii ekologów hybrydy plug-in stanowią obecnie furtkę dla
>> producentów, którzy za wszelką cenę (z uwagi na popyt - przyp. red.)
>> starają się utrzymać w ofercie klasyczne auta spalinowe. Dzięki obecnemu
>> protokółowi WLTP, który dopuszcza duży udział jazdy elektrycznej, w
>> przyjętych normach mieszczą się nawet reprezentacyjne suvy. Auta, które
>> - chociażby ze względu na masę wynikającą z konieczności wożenia ze sobą
>> ciężkich baterii trakcyjnych - w rzeczywistości potrafią zużywać więcej
>> paliwa niż konkurencyjne modele z klasycznym układem napędowym.
>
> To jest wierutne kłamstwo wyssane z brudnego palucha jakiegoś pismaka. Mój
> PHEV (akurat "mierzony" Outlander) pali 7-8L w miejskim trybie HEV (start z
> pustą baterią) vs 10-11L wersja spalinowa (z tym samym silnikiem co u
> mnie). Masa nie ma znaczenia w mieście, zresztą poza miastem PHEV do 120/h
> też pali mniej niż ICE.
>
A moj diesel produkuje czyste powietrze ze spalin ;)
Następne wpisy z tego wątku
- 11.02.22 20:57 Myjk
- 12.02.22 08:39 Marcin N
- 12.02.22 08:41 Marcin N
- 12.02.22 12:23 JDX
- 12.02.22 18:35 Cavallino
- 12.02.22 21:17 Myjk
- 12.02.22 21:21 Myjk
- 12.02.22 22:44 Shrek
- 13.02.22 00:38 ii
- 13.02.22 15:51 _Master_
- 13.02.22 17:41 Marcin N
- 13.02.22 19:04 _Master_
- 13.02.22 19:40 Marcin N
- 13.02.22 20:33 _Master_
- 13.02.22 20:54 Marcin N
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=