-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!85.12.16.70.MISMATCH!pe
er03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-m
edia.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostra
da.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Movano/Master 2017 2.3 96kW/130KM
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <qkrr8d$1717$1@gioia.aioe.org>
<5d722190$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
<5d728c7e$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Mon, 9 Sep 2019 16:10:20 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.9.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5d728c7e$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 14
Message-ID: <5d765d4f$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.191.102.192
X-Trace: 1568038223 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 535 79.191.102.192:61178
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1635
X-Received-Body-CRC: 3349331300
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2662381
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-09-06 o 18:42, nadir pisze:
> W dniu 2019-09-06 o 11:06, T. pisze:
>
>> Swego czasu jeździłem
>> elektrycznym Kangoo - miał normalny wlew paliwa :-) A co się
>> naszukałem, gdzie wtyczkę podłączyć, to moje... T.
>
> Nie zacząłeś od instrukcji? ;)
Niestety nie dali, a miałem go tylko na dwa dni - nie chciało mi się
szukać w necie. :-)
W końcu znalazłem. Potem miałem stres, bo wtyczka się zacięła i nie
chciała dać si wypiąć. Po kilku próbach dopiero odpowiedni bolec odpuścił.
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.09.19 19:37 Mateusz Bogusz
- 09.09.19 20:34 kk
- 10.09.19 00:38 RadoslawF
- 10.09.19 16:57 Cavallino
- 10.09.19 20:28 Mateusz Bogusz
- 10.09.19 21:49 j...@i...pl
- 10.09.19 22:21 RadoslawF
- 11.09.19 10:45 Mateusz Bogusz
- 11.09.19 12:11 Mirek Ptak
- 11.09.19 13:04 RadoslawF
- 11.09.19 19:49 Mateusz Bogusz
- 11.09.19 22:11 RadoslawF
- 11.09.19 23:49 adam
- 12.09.19 08:38 Mateusz Bogusz
- 12.09.19 13:06 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe