  • 11. Data: 2012-01-06 13:19:44
    Temat: Re: Motocykle marki CPI,opinie.Jako zamiennik na zimę.
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2012-01-06 00:39, Tomek Wozniakowski pisze:

    > No... wlasnie za taka kase, to z 'japsow' mozna do blota glownie kupic
    > takiego, co juz jest ewidentnie na wszystkie strony posprawdzane ;)
    > Chyba, ze akurat siedzisz mocno w tym srodowisku i wyczekasz, az ktos
    > znajomy bedzie przesiadal sie na cos mocniejszego, a wiesz, ze o moto dbal.
    >
    > Osobiscie bym nie uogolnial - chinol nie chinol, jakas gwarancje ma. Jak
    > masz do dyspozycji 6 tys., to nie zaszalejesz, a japonskie bruzdoskoczki
    > raczej ceny trzymaja, do widac chocby po DR350.
    > Tak, po prostu - "wiesz, co masz" ;) A nuz trafi sie dobry egzemplarz?...

    A czy ja gdzies napisalem, ze bedzie latwo?
    Ja mimo wszystko obstawalbym za uzywka, moze o japsie napisalem na
    wyrost, ale jakis ktm lc4 np, w tych pieniazkach kupi i jak dobrze
    poszuka, to w dobrym stanie, oczywiscie z rocznikow nie najnowszych, a
    serwis jest tam do ogarniecia i wcale drogi nie jest

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy