  • 1. Data: 2011-12-31 10:28:31
    Temat: Motocykle marki CPI,opinie.Jako zamiennik na zimę.
    Od: " bitri" <b...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    jestem szczęśliwym wieloletnim motocyklistą szosowo-turystycznym,pokonuję
    tysiące kilometrów co sezon po asfalcie,jest fajnie itd.itd.
    Niestety na stare lata (skończyłem właśnie 40.) strasznie mnie zaczęła
    irytować sezonowość naszego hobby,przyszło mi do głowy aby cięższy motor
    "na lato"(Bandit 1250) zamieniać na coś lżejszego i ganiać również zimą.
    Jednocześnie wspominając dawne czasy motorowerowe przypomniałem
    sobie jaką przyjemnością było ganianie w terenie,po lesie itp.
    Tak więc jest decyzja:trzeba kupić crossa,tak aby można było
    jezdzić zimą do roboty i nie tylko oraz latem w terenie.Jednocześnie taki
    cross byłby świetną bazą do nauki jazdy dla synów i małżonki.
    Znalazłem markę tajwańską CPI
    http://www.cpi-motor.pl/
    Proszę o opinie na temat jakości wykonania,serwisu.
    CPI supercross 200 za 6400 wygląda świetnie.
    Jedynie opony typowo terenowe trzebaby dobawić.
    Co o tym myślicie?
    Przepraszam za chaotyczną wypowiedź,chorutki jestem,zapalenie oskrzeli-ledwo
    trafiam w klawisze...:)

  • 2. Data: 2011-12-31 15:14:42
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik " bitri" <b...@W...gazeta.pl> napisał

    > Co o tym myślicie?

    Myślimy że jesteś n-tym człowiekiem myślącym że tanie
    pojazdy z Chin można serio traktować.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2011-12-31 16:03:44
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-12-31 16:14, Hinek pisze:
    > Użytkownik " bitri" <b...@W...gazeta.pl> napisał

    > Myślimy że jesteś n-tym człowiekiem myślącym że tanie
    > pojazdy z Chin można serio traktować.
    > Pozdr

    Ewentualnie że to SPAM

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2011-12-31 17:27:40
    Od: " bitri" <b...@N...gazeta.pl>

    Ależ ja nie traktuję poważnie chińszczyzny.
    CPI jest z Tajwanu,czujecie różnicę chyba.
    Patrzyłem że w bogatszych krajach to mają,
    jeśli to zwykły chinol to rzecz jasna mowy nie ma...
    pzdr.

  • 5. Data: 2012-01-01 14:34:20
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-12-31 11:28, bitri pisze:

> [...]
    > Co o tym myślicie?
    > Przepraszam za chaotyczną wypowiedź,chorutki jestem,zapalenie oskrzeli-ledwo

    A nie lepiej za te pieniadze kupic cos uzywanego, japonskiego i
    sprawdzonego?

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 6. Data: 2012-01-02 08:27:38
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A nie lepiej za te pieniadze kupic cos uzywanego, japonskiego i
    > sprawdzonego?

    A dlaczego tajwańskie (nie "chinol") ma być gorsze?
    Sam używam skuterka (50cc) Kymco i wcale nie uważam, że jest
    gorsze od Suzuki czy Piaggio czy co tam innego.
    Wozi moje 120 kg i nie narzeka.
    Co prawda motonga to mam od Yamahy ale to o niczym nie świadczy :)

    Z Nowym Rokiem
    Szymon

  • 7. Data: 2012-01-02 09:06:32
    Od: " bitri" <b...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > Wozi moje 120 kg i nie narzeka.
    > Co prawda motonga to mam od Yamahy ale to o niczym nie świadczy :)

    Właśnie,mnie też się wydaje że Tajwan to zupełnie inna historia
    jakościowa.Kymco najlepszym przykładem.
    Jeżeli CPI jest podobnej jakości jak Kymco,wziąłbym chętnie.

  • 8. Data: 2012-01-02 11:10:36
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@i...pl> napisał w

    > A dlaczego tajwańskie (nie "chinol") ma być gorsze?

    Te pojazdy CPI produkowane są w Chinach a firma
    zarejestrowana jest na Tajwanie.
    A zresztą...kupujcie i bawcie się dobrze.

    --
    Hinek

  • 9. Data: 2012-01-02 15:49:41
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2012-01-02 09:27, Szymon Machel pisze:

> [...]
    > Wozi moje 120 kg i nie narzeka.
    > Co prawda motonga to mam od Yamahy ale to o niczym nie świadczy :)
    Ja tylko chce powiedziec, ze za te kase, mozna kupic cos znacznie
    lepszego, sprawdzonego, nowe, nie znaczy lepsze

  • 10. Data: 2012-01-05 23:39:19
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2012-01-02 16:49, Michał V-R pisze:
    > Ja tylko chce powiedziec, ze za te kase, mozna kupic cos znacznie
    > lepszego, sprawdzonego, nowe, nie znaczy lepsze

    No... wlasnie za taka kase, to z 'japsow' mozna do blota glownie kupic
    takiego, co juz jest ewidentnie na wszystkie strony posprawdzane ;)
    Chyba, ze akurat siedzisz mocno w tym srodowisku i wyczekasz, az ktos
    znajomy bedzie przesiadal sie na cos mocniejszego, a wiesz, ze o moto dbal.

    Osobiscie bym nie uogolnial - chinol nie chinol, jakas gwarancje ma. Jak
    masz do dyspozycji 6 tys., to nie zaszalejesz, a japonskie bruzdoskoczki
    raczej ceny trzymaja, do widac chocby po DR350.
    Tak, po prostu - "wiesz, co masz" ;) A nuz trafi sie dobry egzemplarz?...

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek