  • Data: 2014-01-23 22:29:51
    Temat: Re: Montaż elementów w obudowach MLF
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie wydaje ci się że należało by doliczyć czas na pojechanie do
    > naświetlarni z projektem i potem odebranie masek z naświetlarni.
    > Wtedy okazuje się że termotransfer (jeśli ma się drukarkę laserową)
    > jest jednak szybszy i tańszy. Fakt nie jest tak dokładny ale
    > jeśli komuś wystarcza to jest chyba najszybszy.

    Po jaką cholerę mam jechać do naświetlarni z projektem ?
    Wysyłam im pdf-a i po temacie.

    A po kliszę sobie podjeżdżam po drodze z domu do roboty najczęściej,
    więc mnie to kosztuje 10 minut.

    Poza tym - nie ma konieczności korzystania z kliszy.
    Ja tak robię , bo lubię porządnie, a aż tak mi się zazwyczaj nie spieszy.

    Ale koledzy drukują sobie projekt z laserówki (no wiadomo - porządny
    toner i drukarka nie ściuchrana ) i też robią.