  • Data: 2014-01-24 19:01:13
    Temat: Re: Montaż elementów w obudowach MLF
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-23 22:15, Mario pisze:

    > Zamawiam płytki pod obudowy z rastrem 0,5 mm i nie mam żadnych
    > problemów, Nie ma tez zwarć ani przerw ani nieciągłości na przelotkach.
    > Niektórzy zwracali kiedyś uwagę, że z Gamy nie nadają się do pieca, bo
    > mają cynowane ścieżki pod maską. Biorę to pod uwagę gdy planuję że
    > będzie lutowanie rozpływowe. Jeśli są jakieś inne wady to napisz, żeby
    > wiedzieć na przyszłość.

    na szybko - często nierówna warstwa cyny, nierównomierna warstwa maski
    lutowniczej (wygląda to jak zacieki), rozjeżdżają im się maski i np.
    opis potrafi wjechać na pady - ogólnie każda płytka potrafi wyglądać
    inaczej, maskę lutowniczą kładą po cynowaniu - przy lutowaniu np. DPAK-a
    i podobnych cyna ładnie wjeżdża pod maskę lutowniczą malowniczo ją
    wybrzuszając

    --
    Pozdr.
    Michał