  • Data: 2014-01-24 18:11:34
    Temat: Re: Montaż elementów w obudowach MLF
    Od: badworm <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 23 Jan 2014 21:57:33 +0100, Atlantis napisał(a):

    > Moje wnioski są następujące:
    > 1) Żadnych żelazek! Można tylko nabawić się porządnej nerwicy. Bez
    > laminatora ani rusz.

    Z tego, co wyczytałem w Twoim wcześniejszym poście to prasujesz płytki
    żelazkiem zamiast prasować je _na_ żelazku. Korzystając z takiej
    konstrukcji: http://transport.prohost.pl/kolejowy/pliki/sam_0707.
    jpg
    robię płytki ze ścieżkami 10 mils z odstępem 10 mils w sposób
    powtarzalny. Nie pamiętam kiedy mi się ostatnio zdarzyło rozmazanie
    ścieżek w trakcie przeprasowywania.
    GG#2400455 ICQ#320399066