  • 11. Data: 2010-05-27 18:12:18
    Temat: Re: Montaż PECET-a na core i7 z boxowym wiatrakiem....Proszę o pomoc
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4bfeb308$0$19182$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > Obrazkow nie ma?

    Pewnie nie umie ich "przeczytać". ;)

  • 12. Data: 2010-05-27 18:15:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "GazGaz" <g...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:htm92k$and$...@i...gazeta.pl...
    > No, no wiesz ile piwa można kupić za 20 zł! Poza tym za montaż PC firmy chcą
    > 40-50 zł.

    Kupujesz zestaw za kilka tyś i żałujesz 50 zł na złożenie? Niezły z ciebie
    izraelita. Pochwal się jeszcze zasilaczem to wszyscy się pośmiejemy.

  • 13. Data: 2010-05-27 18:19:54
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4bfea5b7$0$19168$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > I po co piszesz takie bzdury? Ktos to moze pozniej znalezc i skorzystac z tak
    > pomocnych rad.

    Dlatego, gdyż denerwują mnie osoby, które kupują sprzęt (który nie jest tani) i
    żałują ułamek ceny na złożenie w sklepie. Na miejscu sprawdziliby podzespoły, bo
    jutro będzie pisał, że nie może zainstalować system i nie wie jak zdiagnozować.
    Jak czegoś nie umiem (a w szczególności podstaw teoretycznych) to się do tego
    nie zabieram.
    Nawet nie potrafi zinterpretować rysunków (pal licho czytanie ze zrozumieniem).
    Obecnie robią manuale, że nawet najciemniejszy Amerykanin potrafiłby złożyć
    komputer. Sam składam komputer średnio co 3 lata i nie mam z tym najmniejszych
    problemów, więc tłumaczenie "Nie składałem komputera od 3 lat, od czasów AMD 64
    x2 5000 i widzę, że trochę się zmieniło" świadczy o braku inteligencji.
    Faktycznie - teraz nie przykręca się podzespołów tylko się spawa...

  • 14. Data: 2010-05-27 18:46:01
    Od: "Piotr" <...@w...pl>

    > Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>
    > napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Pewnie nie umie ich "przeczytać". ;)

    chłopie, po co ty się odzywasz, jestes skończony @#$%^
    ( tu sobie sam wstaw odpowiednie litery to sie może czymś pożytecznym
    zajmiesz)

  • 15. Data: 2010-05-27 20:10:18
    Od: " " <g...@g...pl>

    Czarek <c...@n...fm> napisał(a):

    > ie

    > Jaja sobie robisz? Po diabła w podstawce pasta? Ona ma być tylko między
    > radiatorem a procesorem i nigdzie indziej.

    Właśnie nalałem wody i wysysam pastę z wodą z tych dziurek, bo kumpel mówi że
    nie potrzebnie ją tam nałożyłem :(

    > Poszukaj na YouTube, jestem przekonany, że są filmiki instruktażowe,

    Poszukam.

    > bo

    > Mam wrażenie, że już to piwo kupiłeś ;-)

    Procenty utrzymują mnie przy życiu.

    GazGaz.

  • 16. Data: 2010-05-27 20:11:28
    Od: " " <g...@g...pl>

    qwerty <q...@p...fm> napisał(a):

    > Użytkownik "GazGaz" <g...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Kupujesz zestaw za kilka tyś i żałujesz 50 zł na złożenie? Niezły z ciebie
    > izraelita.

    Nie jestem rzydem :)

    > Pochwal się jeszcze zasilaczem to wszyscy się pośmiejemy.

    Tagan 700W, wystarczy ?

    GazGaz.

  • 17. Data: 2010-05-27 20:12:49
    Od: " " <g...@g...pl>

    Czarek <c...@n...fm> napisał(a):

    > Pasty MA być mało. Ona służy tylko do wypełnienia minimalnych
    > nierówności na styku radiator - procesor. Przy idealnie równych i
    > gładkich powierzchniach była by ona zbędna.

    Niby tak, ale zawsze wydawało mi się, że jednak jest tam pewna (dość spora)
    przerwa.

    GazGaz.

  • 18. Data: 2010-05-27 20:13:52
    Od: "GazGaz" <g...@g...pl>

    RadoslawF <r...@w...pl> napisał(a):

    > Nie uczył się angielskiego,niemieckiego i obrazków, w technikum
    > uczył się tylko francuskiego. :-)

    Dokładnie i kopania w piłkę, heh :).

    GazGaz.

  • 19. Data: 2010-05-27 20:15:35
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-05-27 22:12, g...@g...pl napisał/a:

    > Niby tak, ale zawsze wydawało mi się, że jednak jest tam pewna (dość spora)
    > przerwa.

    Masz całkowitą rację. Wydawało Ci się.

    --
    Cz.

  • 20. Data: 2010-05-27 20:26:56
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie nalałem wody i wysysam pastę z wodą z tych dziurek, bo kumpel mówi
    > że
    > nie potrzebnie ją tam nałożyłem :(

    Jakich dziurek trollku matołku? Podstawka pod i7 nie ma dziurek. Prowokować
    też trzeba umieć chłopczyku :)