eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetMontaż PECET-a na core i7 z boxowym wiatrakiem....Proszę o pomoc › Re: Montaż PECET-a na core i7 z boxowym wiatrakiem....Proszę o pomoc
    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Montaż PECET-a na core i7 z boxowym wiatrakiem....Proszę o pomoc
    Date: Thu, 27 May 2010 20:19:54 +0200

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4bfea5b7$0$19168$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > I po co piszesz takie bzdury? Ktos to moze pozniej znalezc i skorzystac z tak
    > pomocnych rad.

    Dlatego, gdyż denerwują mnie osoby, które kupują sprzęt (który nie jest tani) i
    żałują ułamek ceny na złożenie w sklepie. Na miejscu sprawdziliby podzespoły, bo
    jutro będzie pisał, że nie może zainstalować system i nie wie jak zdiagnozować.
    Jak czegoś nie umiem (a w szczególności podstaw teoretycznych) to się do tego
    nie zabieram.
    Nawet nie potrafi zinterpretować rysunków (pal licho czytanie ze zrozumieniem).
    Obecnie robią manuale, że nawet najciemniejszy Amerykanin potrafiłby złożyć
    komputer. Sam składam komputer średnio co 3 lata i nie mam z tym najmniejszych
    problemów, więc tłumaczenie "Nie składałem komputera od 3 lat, od czasów AMD 64
    x2 5000 i widzę, że trochę się zmieniło" świadczy o braku inteligencji.
    Faktycznie - teraz nie przykręca się podzespołów tylko się spawa...