  • 21. Data: 2010-05-28 10:00:09
    Temat: Re: Montaż PECET-a na core i7 z boxowym wiatrakiem....Proszę o pomoc
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @TO napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > I po co piszesz takie bzdury? Ktos to moze pozniej znalezc i skorzystac
    > z tak pomocnych rad.

    z jakich rad?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 22. Data: 2010-05-28 11:46:09
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-05-27 22:13, GazGaz pisze:

    > Dokładnie i kopania w piłkę, heh :).

    To w technikach gastronomicznych uczą kopania w piłkę?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 23. Data: 2010-05-28 11:51:18
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał w wiadomości

    > To w technikach gastronomicznych uczą kopania w piłkę?

    Taa, żeby umiał pomóc kelnerowi w wykopaniu klienta z knajpy :)

  • 24. Data: 2010-05-28 11:57:25
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-05-28 13:51, Santana pisze:

    > Taa, żeby umiał pomóc kelnerowi w wykopaniu klienta z knajpy :)

    O tym nie pomyślałem :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 25. Data: 2010-05-28 21:51:18
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Jaja sobie robisz? Po diabła w podstawce pasta? Ona ma być tylko między
    > radiatorem a procesorem i nigdzie indziej.

    > Poszukaj na YouTube, jestem przekonany, że są filmiki instruktażowe,

    > Mam wrażenie, że już to piwo kupiłeś ;-)

    WYPIŁEŚ!

    Feromon

  • 26. Data: 2010-05-28 21:53:00
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    html /

    > Mam nadzieję, że proc się nie zjara (kosztował tysiaka). Wydawało mi się,
    > że
    > tej pasty jest strasznie mało stąd pytania.

    > uszkodziÄ&#65533;po trochÄ&#65533;kasy poszĹ&#65533; na ten sprzÄ&#65533;.

    > Manual jest po angielsku i niemiecku, a w technikum uczyłem się tylko
    > francuskiego.

    ŻĄDAJ od sprzedawcy instrukcji po polsku, cokolwiek miałoby to pomóc....

    Feromon

  • 27. Data: 2010-05-28 21:54:06
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie uczył się angielskiego,niemieckiego i obrazków, w technikum
    > uczył się tylko francuskiego. :-)

    Myślałem, że FRANCUZA to kobitki się uczą...

    Feromon