  • Data: 2009-02-02 19:33:07
    Temat: Re: Monitory CRT.
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dominik pisze:

    > Ha de które? :)

    Hade jest jedno. W komputerach troszkę przytyło (do 1200 w pionie).
    Właściwie lcd produkuje się w 1680x1050 i 1920x1200, reszta to nisza. Ta
    mniejsza wkrótce pewnie odejdzie do historii. Pojawi się pewnie większa
    (masowo się pojawi).

    > Nie ma to sensu. Różnorodność jest rozsądna i w naturze. Ja mam w
    > komórce vga i to jest przesada. Bawiłem się tym mini vaio - jego
    > rozdzielczość to zupełny odlot, a właściwie upakowowanie.
    >
    > Tymczasem nie ma to większego sensu. QVGA w większości przypadków
    > starczy każdemu.

    Dopóki nie zobaczy vga. Ja zobaczyłem i długo szukałem palma jak mi padł
    n311 - w końcu wybrałem cegłę hp214 ze względu właśnie na ekran i baterię.

    > No i ciągle jest jeszcze jedna sprawa. Ekraniki mają różne wielkości
    > więc i różny dioptraż się przyda. Tak czy siak.

    No to wiadomo - ale ~200 dpi jest fajniejsze od 100.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl