  • Data: 2009-02-02 10:03:06
    Temat: Re: Monitory CRT.
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 2 Feb 2009 08:58:38 +0100, de Fresz <d...@N...pl>
    wrote:

    >Fakty są takie, że za dobrego CRTka w czasach ich świetności trzeba
    >było zapłacić nie mniejszy worek kasy. Co jakby ciągle pomijasz,
    >przytaczając w dyskusjach używane, paroletnie i wypalone złomy, w
    >dodatu klasy burowej.
    Tak, z ty się zgadzam, tyle że jak to się ma do zadanego pytania? Jak
    na razie większość dyskutantów w tym flejmie okłada się znanymi od
    dawna argumentami, tyle że nic mi po nich. Kiedyś, jak i teraz,
    monitora za trzy kafle bym nie kupił. Moje pytanie dotyczy *teraz*,
    *za tysiaka*. Co mi w której technologii przeszkadza, to już
    napisałem, więc ,,uświadamianie'' mnie nic nie zmieni. Najbardziej
    interesujące są dla mnie opinie ,,lowendowych'' LCD, gdyż, tak jak
    ciężko jest zdobyć na tej grupie info o prostym kompakcie, tak samo
    trudno zdobyć opinie o innym LCD niż Eizo, Apple, Barco, Formac.
    --
    Grzegorz Krukowski