    From: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Monitory CRT.
    Date: Mon, 2 Feb 2009 08:27:32 +0100

    > Pytanie do tych, co jeszcze używają starych CRT.
    > Co z tej listy warto obejrzeć:
    > http://allegro.pl/4370_monitory_crt.html?id=4370&vie
    w=gtext&state=16&order=pd&change_view=1

    Z tych:
    http://allegro.pl/4383_21_cali.html?order=pd&view=gt
    ext&state=16
    warto zerknac chyba na wszystkie, pomijajac moze rozwalonego Della,
    (choc sam akurat takiego mam tylko calego).

    Majac kalibrator i odrobine wiedzy sprawdzisz czy monitor
    jest wypalony czy nie, jak trzyma parametry w czasie
    i czy daje sie kalibrowac/profilowac, jaka ma dE itd.

    Jesli masz zamiar go po prostu kupic i postawic na stole,
    to lepiej od razu udaj sie po "porady" do Tom01 - On Ci
    chetnie zrobi budyn z mozgu.

    > Czy jednak doliczając koszt kalibratora, nie warto kupić jakiegoś
    > taniego LCD?

    Rozumiem, ze zakladasz ze do taniego LCD kalibrator niepotrzebny? ;)
    W zasadzie masz racje - taniemu LCD nic nie pomoze ;)