  • Data: 2009-02-02 07:51:43
    Temat: Re: Monitory CRT.
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Jewuła pisze:
    > Dell 1130, grafika dowolna(?). Kiedys Matrox, teraz asus cos-tam.

    Nawet matroksy nie wyciągają aż tylu kryształowo czysto. Już od
    1280x1024 widać pogorszenie obrazu. Oczywiście na niematroksach (np byle
    rivkach) przy takich rozdzielczościach to już było takie mydło, że nie
    dało się patrzeć.
    Co do monitora, to też zależy - im mniejszy tym gorsze parametry, im
    większy tym większe trzeba odświeżanie i tym w rogach trudniej o wyraźny
    obraz. Ostatecznie niestety nawet najlepsze CRT po prostu nie umywają
    się do byle LCD jeśli chodzi o obraz. Może gdyby był jakiś, który
    potrafi przesyłać na DVI to by było lepiej, w praktyce nie widziałem ani
    jednego takiego.

    Tymczasem każde LCD w byle rogu ma tak ostro jak na środku, a przy DVI
    nie ma najmniejszego problemu.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \