  • 11. Data: 2010-04-07 17:03:58
    Temat: Re: Mondeo vs Laguna
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Olek wrote:

    > ja robię ok 13-15 tyś. rocznie... to znaczy , że piernicze?

    Nie pierniczysz, ale tak mało eksploatowane auto to kupi ktoś od ręki, jak tylko
    wpomnisz, że chcesz się pozbyć. Po drugie ceny by były wyższe. Te auta o których
    pisze autor czekaja na jelenia IMO :) Dizel z 2001r z 140 tysiącami w takiej
    cenie? taaaa ...

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 12. Data: 2010-04-07 17:20:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    Monse1 wrote:

    > Noszę się z zamiarem kupienia używanego autka, w ogłoszeniach szukam
    > Mondeo bądź Laguna 2001-2003 najlepiej w dieslu. Trochę tego jest a ceny
    > kręcą się wokół 17000 zł. Martwi mnie tylko że przebiegi to od 140000 do
    > 180000.

    Mondeo mk3 to bardzo fajne auto. Jedno z tych do bardziej się podoba po
    kupnie niż przed. Jeśli chodzi o diesla z tych roczników to szukaj TDDI
    115 koni. 90 konny jest za słaby, z kolei w TDCI są częste problemy z
    wtryskami. Warto też rozejrzeć się za jakąś lepszą wersją wyposażenia,
    przynajmniej Trend. No i przyzwoite Mondeo mk3 to tak od 20 tys., te
    najtańsze to zwykle złom.

    --
    cokolwiek

  • 13. Data: 2010-04-07 17:50:01
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl> wrote in message

    > Ja w od maja 2001 do teraz zrobilem 67000km....
    > Wychodzi ok 7500 rocznie :)
    > Po prostu nie jezdze duzo wiec taki przebieg nie jest niemozliwy.

    Dieslem?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 14. Data: 2010-04-07 18:03:26
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-07 17:03, Katanka wrote:

> [...]
    > jak tylko wpomnisz, że chcesz się pozbyć. Po drugie ceny by były wyższe.
    > Te auta o których pisze autor czekaja na jelenia IMO :) Dizel z 2001r z

    to zrozumiałe, ale trzeba tego dizla obejrzeć , szczególnie wnętrze i
    dopiero wysnuć wnioski :)

  • 15. Data: 2010-04-07 18:07:01
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Olek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

    > ja robię ok 13-15 tyś. rocznie... to znaczy , że piernicze?

    Jasne, bo średni przebieg auta w Polsce to ok. 25 tysięcy rocznie, za
    granicą - 35 tysięcy rocznie.
    Poza tym nikt Ci nie sprzeda Mondeo 2003 rocznik, dobrze utrzymanego, z
    realnym przebiegiem 130-140 tysięcy km, za 17 tysięcy złotych.
    Ostatniego ŁADNEGO Mondeo 2.0 TDCi z tego rocznika sprzedałem za 24 tysiące
    i długo na nabywcę nie czekał.
    Za takie pieniądze szukałbym przede wszystkim auta nie opartego o
    technologię CR, tylko o starą, dobrą pompę rotacyjną, w ostateczności
    jakiegoś zadbanego TDI lub silnika benzynowego + GAZ (przy czym instalację
    zamontowałbym po zakupie auta, w wybranym, dobrym warsztacie).

    Z interesujących samochodów, które są całkiem przyzwoite, jeśli chodzi o
    koszty eksploatacji i są w tym zasięgu cenowym, to np. Mitsu Galant 2.0TD -
    kupisz bez problemu rocznik 99-00 w fajnej wersji wyposażeniowej.]

    Jurand.

  • 16. Data: 2010-04-07 18:07:38
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > to zrozumiałe, ale trzeba tego dizla obejrzeć , szczególnie wnętrze i
    > dopiero wysnuć wnioski :)

    Jasne, bo już widzę, jak poznajesz po wnętrzu przebieg 150, 250 czy 350
    tysięcy - zwłaszcza, jak zobaczysz jedno auto tłuczone tylko w mieście, a
    drugie tylko na trasach.

    Jurand.

  • 17. Data: 2010-04-07 19:00:31
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    Za dużo czy za mało?
    20 tys. km rocznie to znacznie poniżej opłacalności zakupu auta z silnikeim
    diesla.
    P.

  • 18. Data: 2010-04-07 19:29:00
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-07 18:07, Jurand wrote:

    > Jasne, bo już widzę, jak poznajesz po wnętrzu przebieg 150, 250 czy 350
    > tysięcy - zwłaszcza, jak zobaczysz jedno auto tłuczone tylko w mieście,
    > a drugie tylko na trasach.
    >
    > Jurand.

    fotele, kierownica, mieszek zmiany biegów - mówi Ci to coś? :)
    to widać po prostu...

  • 19. Data: 2010-04-07 19:30:56
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-07 18:07, Jurand wrote:

    > Jasne, bo średni przebieg auta w Polsce to ok. 25 tysięcy rocznie, za
    > granicą - 35 tysięcy rocznie.

    no to mówię , że się mylisz... robię max 15 tyś rocznie i nie jestem
    starym dziadkiem co do kościoła i po zakupy tylko jeździ... normalna
    eksploatacja, codzienne wypady na miasto itp...

  • 20. Data: 2010-04-07 19:33:10
    Od: Monse1 <m...@o...pl>

    to pisze:

> [...]
    > wtryskami. Warto też rozejrzeć się za jakąś lepszą wersją wyposażenia,
    > przynajmniej Trend. No i przyzwoite Mondeo mk3 to tak od 20 tys., te

    To może warto Poszukać benzyny?
    Monse1