-
11. Data: 2011-05-18 23:10:15
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Od: to <t...@a...xyz>
begin Andrzej
> są wersje tddi 115 konne
Oczywiście, że są. TDDI były 90 lub 115, TDCI 115, 125, 130 no i 155 (ale
to już 2.2).
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
12. Data: 2011-05-18 23:13:34
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Wed, 18 May 2011 23:05:21 +0200, Irokez napisał(a):
>> i po mocy - TDDI miał 90 koni, 115 koni to fordowski TDCI z seri Puma.
>
> TDDI miał i 90 i 115 koni - silnik 90 KM ma oznaczenie D5BA, 115 KM to D6BA
W sumie fakt. Ale w II połowie 2002 to i tak już będzie TDCI Puma
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
-
13. Data: 2011-05-18 23:16:57
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Od: jerzu <t...@p...onet.pl>
On 18 May 2011 21:10:15 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:
>Oczywiście, że są. TDDI były 90 lub 115, TDCI 115, 125, 130 no i 155 (ale
>to już 2.2).
Były też 2.0 TDDi 75/85 i 100 KM, ale nie w Mondeo.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
-
14. Data: 2011-05-18 23:18:44
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Od: to <t...@a...xyz>
begin jerzu
> Były też 2.0 TDDi 75/85 i 100 KM, ale nie w Mondeo.
A także 1.8 TDDI itp., ale rozmawiamy o Mondeo. ;)
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
15. Data: 2011-05-18 23:34:35
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:55c8t6t9k0ilu46mo444kdd1vcv2jaumgr@4ax.com...
> On Wed, 18 May 2011 22:37:16 +0200, "Kuba \(aka cita\)"
> <y...@w...pl> wrote:
>
>>
>>po czym wnosisz?
>
> Po zdjęciu silnika.
a gdzie Ty widzisz zdjęcie silnika?
bo chyba nie masz na mysli zdjęcia POKRYWY zakrywającej silnik, na której
możesz mieć przy odpowiednim nastawieniu TDI :P
--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka
-
16. Data: 2011-05-18 23:47:01
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Od: to <t...@a...xyz>
begin Kuba \(aka cita\)
> a gdzie Ty widzisz zdjęcie silnika?
> bo chyba nie masz na mysli zdjęcia POKRYWY zakrywającej silnik, na
> której możesz mieć przy odpowiednim nastawieniu TDI :P
Skoro w opisie jest TDCI, na pokrywie jest TDCI to na jakiej podstawie
można sądzić, że tam jest TDDI?
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
17. Data: 2011-05-19 00:49:22
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Od: Andrzej <a...@w...pl>
Użytkownik to napisał:
> begin Kuba \(aka cita\)
>
>> a gdzie Ty widzisz zdjęcie silnika?
>> bo chyba nie masz na mysli zdjęcia POKRYWY zakrywającej silnik, na
>> której możesz mieć przy odpowiednim nastawieniu TDI :P
>
> Skoro w opisie jest TDCI, na pokrywie jest TDCI to na jakiej podstawie
> można sądzić, że tam jest TDDI?
>
wszystko fajnie ale czy jest tu ktoś kto jeździł takim mondeo i opowie
nam co nieco o nim?
-
18. Data: 2011-05-19 00:58:28
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Od: Bingo <a...@W...gazeta.pl>
Dnia Wed, 18 May 2011 21:59:12 +0200, Andrzej napisał(a):
> Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do kupna.
> Do wydania jest 13000 pln
> przykładowy:
> http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.htm
l
Jak już tutaj inni zauważyli to jest TDCi.
> Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym,
> turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem?
Mój jest z 2004 (po liftingu), 115 KM, przebieg 185 tys. Generalnie zero
problemów, wtryski, turbina i dwumasa cały czas oryginalne. Z elektroniką
żadnych kłopotów też nie było. Przez te 7 lat robiłem tylko drobne rzeczy w
zawieszeniu, napinacz paska i jakieś uszczelnienie przy skrzyni biegów.
Poza tym tylko eksploatacyjne sprawy, no i oczywiście rdza na drzwiach i
klapie bagażnika, jak to w Mondeo (ale to na gwarancji).
Weź tylko pod uwagę, że w TDCi przed liftingiem rzeczywiście lubiły padać
wtryski. Po liftingu zdaje się, że ten problem zniknął.
> Jakie średnie spalanie w mieście i jakie w trasie.
Miasto (Kraków, korki) - ok. 8,5-9 l. W trasie da się zejść do 5,5, średnio
jest 6-6,5. Styl jazdy normalny, bez szaleństw, ale i bez kapelusznictwa.
--
Pozdrawiam,
Bingo
-
19. Data: 2011-05-19 02:05:58
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Od: Norbert <n...@M...com>
> Mniejsza z tym co jest w linku - jeździłeś czymś takim?
>
Posiadam od miesiąca.
Chwale.
Trafiłem dobry egzemplarz w pełnej opcji.
Jeździ się bardzo przyjemnie, auto masywne , płynie po drodze.
Spalanie trasa 100-130km/h bez rwania 6,2l , mieszana 7,5l. , miasto 8,5l.
Zawieszenie jak na markowych elementach robione ponoć trwałe.
Dwumasa to juz zalezy od egzemplarza.
Najwieksza zaleta tddi jest spokoj z wtryskami co jest zmorą tdci.
To narazie tyle.
-
20. Data: 2011-05-19 08:57:39
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>
On 18 Maj, 22:33, Andrzej <a...@w...pl> wrote:
> Użytkownik Czarek Daniluk napisał:
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> > W dniu 2011-05-18 21:59, Andrzej pisze:
> >> Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do
> >> kupna.
> >> Do wydania jest 13000 pln
> >> przykładowy:
> >>http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.h
tml
>
> >> Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym,
> >> turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem?
>
> >> Jakie średnie spalanie w mieście i jakie w trasie.
>
> >> Dziękuję i pozdrawiam
>
> > Jeśli wierzyć w ten przebieg ?
> > Takie przebiegi mają mondki 5 lat młodsze od tutaj przytoczonego i to
> > dla nich są normalne przebiegi, dla tego normalnym przebiegiem będzie
> > pewnie ze 400kkm ;)
>
> > Pozdrawiam !
>
> Mniejsza z tym co jest w linku - jeździłeś czymś takim?
Jeździłem chwilę TDCI 130KM z 6biegową skrzynią.
Powiem tak - do przemieszczania się po mieście porażka, biegi są
krótkie i jadąc w korku wajchujesz jak głupi.
Dlatego kupiłem 2,5 V6 z 5 biegowym tiptronikiem.
Co do TDCI - lubi się wycinać wieloklin napędzający pompę wody i wtedy
zagotowujesz samochód, nijak to się nie objawia ;) po prostu pompa
wody staje - ponoć dzieje się tak przy przebiegu rzędu 170-180kkm.
Pompa wody jest tandemowa z pompą wspomagania, więc jak wytnie to obie
do wymiany/regeneracji ;)
Jeśli samochód normalnie eksploatowany to i nie powinno być problemów
z wtryskami turbiną i osprzętem wtryskowym.
Jeździ się w miarę przyjemnie bo i duże masywne autko.
Więcej się nie będę wypowiadał bo mam V6 i z automatem, więc nie ma co
porównywać ;) u mnie silnika nie słychać, diesla jednak i słychać i
czuć. Ja jadę 120 i słyszę tylko opony :)
Pozdrawiam !