  • 21. Data: 2011-05-19 08:57:45
    Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ir1iu0$eab$1@mx1.internetia.pl...
    Użytkownik to napisał:
    > begin Kuba \(aka cita\)

    > Skoro w opisie jest TDCI, na pokrywie jest TDCI to na jakiej podstawie
    > można sądzić, że tam jest TDDI?

    pomijając fakt, k tory zauważył Waldek Godel, ze pod koniec 2002 nie bylo
    TDDI o mocy 115KM, to bardzo często sprzedający chcial oszukać ku;pującego
    robiąc wszystko, zeby TDDI wyglądał jak TDCI

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 22. Data: 2011-05-19 08:59:00
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 19 Maj, 02:05, Norbert <n...@M...com> wrote:

    > Posiadam od miesiąca.
    > Chwale.
    > Trafiłem dobry egzemplarz w pełnej opcji.
    > Jeździ się bardzo przyjemnie, auto masywne , płynie po drodze.
    > Spalanie trasa 100-130km/h bez rwania 6,2l , mieszana 7,5l. , miasto 8,5l.
    > Zawieszenie jak na markowych elementach robione ponoć trwałe.
    > Dwumasa to juz zalezy od egzemplarza.
    > Najwieksza zaleta tddi jest spokoj z wtryskami co jest zmorą tdci.
    > To narazie tyle.

    Przejedź się tym czego ja szukałem czyli C5 - i wtedy porównaj
    jazdę ... niestety nie trafiłem odpowiedniego egzemplarza C5, więc
    kupiłem mondka :) ale komfort jazdy to inna bajka :)

    Pozdrawiam !

  • 23. Data: 2011-05-19 09:28:23
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-05-19 00:58, Bingo pisze:

> [...]
    > żadnych kłopotów też nie było. Przez te 7 lat robiłem tylko drobne rzeczy w
    > zawieszeniu, napinacz paska i jakieś uszczelnienie przy skrzyni biegów.
    > Poza tym tylko eksploatacyjne sprawy, no i oczywiście rdza na drzwiach i
    > klapie bagażnika, jak to w Mondeo (ale to na gwarancji).
    > Weź tylko pod uwagę, że w TDCi przed liftingiem rzeczywiście lubiły padać
    > wtryski. Po liftingu zdaje się, że ten problem zniknął.

    > Miasto (Kraków, korki) - ok. 8,5-9 l. W trasie da się zejść do 5,5, średnio
    > jest 6-6,5. Styl jazdy normalny, bez szaleństw, ale i bez kapelusznictwa.

    Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA.
    Całkiem inny silnik, inna kultura pracy i jednak dużo lepszy niż
    poprzedni 2,0TDCI.
    Dwóch kolegów i wujas mają Mondka ale każdy z silnikiem 2,0TDDI. Wujas
    kupił nieźle zajechany egzemplarz i non stop coś robi przy nim (altek,
    dwumasa, zawias) silnika jeszcze nie ruszał. Blachy bez rdzy. Jeden
    kumpel blachy troszkę słabsze (wychodzi rdza na drzwiach i klapie),
    silnika nie tykał, jedynie co robił to sprzęgło i to na wczasach w
    chorwacji i zabulił 500 ojro. Drugi kumpel ma i nic nie robi. Generalnie
    fura ogromna, komfortowa, niezbyt ekonomiczna (ponad 8 litrów w mieście
    to to spala). Jak bym miał już kupować Mondka to po lifcie z francuskim
    silnikiem diesla ;)

  • 24. Data: 2011-05-19 09:38:12
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 May 2011 22:19:17 +0200, Czarek Daniluk napisał(a):

    > Jeśli wierzyć w ten przebieg ?
    > Takie przebiegi mają mondki 5 lat młodsze od tutaj przytoczonego i to
    > dla nich są normalne przebiegi, dla tego normalnym przebiegiem będzie
    > pewnie ze 400kkm ;)

    Bez przesady. Gdyby byl moj, to po 9 latach mialby 100-120 tysiecy. Nie
    wszyscy spedzaja zycie w samochodzie.

    --
    Maciek

  • 25. Data: 2011-05-19 09:41:21
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 May 2011 09:28:23 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

    > Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA.

    Nieprawda.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 26. Data: 2011-05-19 09:48:34
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl>

    Maciek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Bez przesady. Gdyby byl moj, to po 9 latach mialby 100-120 tysiecy. Nie
    > wszyscy spedzaja zycie w samochodzie.

    I zeby jezdzic ok. 10kkm/rok kupil bys turbodiesla podwyzszonego ryzyka?

  • 27. Data: 2011-05-19 09:54:19
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-05-19 09:41, Seba pisze:

    > Nieprawda.
    >
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine

    No dobra moja pomyłka od 2004 silnik 2,0TDCI = 2,0HDI. Zapomniałem, że
    lift mondka był w 2005

  • 28. Data: 2011-05-19 09:59:23
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

> [...]

    turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem?

    >Jakie średnie spalanie w mieście i jakie w trasie.

    Wejdź na stronę http://www.mondeoklubpolska.pl/ oraz
    http://forum.fordclubpolska.org/ - tu znajdziesz odpowiedzi na Twoje
    pytania.
    Tylko się nie zniesmacz - w końcu jeśli 1000 ludzi ma auto, to pisze tam
    ktoś z reguły tylko wtedy, jak ma problem :-) Co nie oznacza, że wszyscy
    mają problemy.
    Ps. Mam takie auto, ale z automatem.
    Jest ok. z wtryskami nie miałem kłopotu (po 220 tys. km), reszta - jak to w
    6-letnim trupie - coś tam zawsze musi nawalić, ale do przeżycia...
    Tomek

  • 29. Data: 2011-05-19 10:01:19
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 19 Maj, 09:54, Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    wrote:

    > No dobra moja pomyłka od 2004 silnik 2,0TDCI = 2,0HDI. Zapomniałem, że
    > lift mondka był w 2005

    Really ??
    Zmiana modelu MK3/MK4 była w 2007 roku.
    w MK3 z 2005 roku na pewno siedzi forda konstrukcja.

    Pozdrawiam !

  • 30. Data: 2011-05-19 10:02:08
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 19 Maj, 09:48, "pablo eldiablo" <j...@g...pl> wrote:

    > I zeby jezdzic ok. 10kkm/rok kupil bys turbodiesla podwyzszonego ryzyka?
    >
    > --

    Ciekawi mnie czy było by go stać na kupno samochodu w powiedzmy 2005
    roku za ~100 kafli żeby nim jeździć do 10kkm rocznie :)

    Pozdrawiam !