  • 51. Data: 2011-05-19 23:59:05
    Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-05-19 23:32, Maciek pisze:

    > Odpowiedzialem ogolnie, na temat wlasnych preferencji. Nie wiem, czy w 2002
    > roku byly jakies nowe, niedoladowane diesle poza 1 czy 2 autami Citroena.

    Fabie na pewno, a nawet chyba Octavie 1.9SDI. W Kangoo chyba też 1.9D
    był, w dostawczakach Fiata również ztcp.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 52. Data: 2011-05-20 09:42:23
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 May 2011 23:59:05 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Fabie na pewno, a nawet chyba Octavie 1.9SDI. W Kangoo chyba też 1.9D
    > był, w dostawczakach Fiata również ztcp.

    Tak, racja. Byl Ducato z dieslem bez turbiny.

    Bo Mercedes do samochodow osobowych przestal pakowac takie silniki chyba
    jakos w okolicy 1995 roku, nie?

    Co ja poradze, ze mi sie takimi milo jezdzi.

    --
    Maciek

  • 53. Data: 2011-05-20 20:00:45
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-05-18 21:59, Andrzej pisze:
    > Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do kupna.
    > Do wydania jest 13000 pln
    > przykładowy:
    > http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.htm
    >
    > Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym,
    > turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem?
    >
    > Jakie średnie spalanie w mieście i jakie w trasie.
    >
    > Dziękuję i pozdrawiam

    Jeździłem takim (tddi, sedan) przez 60 tys km (od 180 do 240 tys km).
    W tym czasie do zrobienia było tylne zawieszenie wyrobiły się tuleje
    belki (ponoć częste w tym typie). Na jakiś czas przed sprzedażą zaczął
    szwankować któryś z wtryskiwaczy (ale już do końca nie zdiagnozowałem).
    Klimatronik nie potrafił poprawnie działać w trybie auto. Zamek tylnej
    klapy odmówił współpracy z pilotem. Reszta ok -
    elektryka,skrzynia biegów, turbo, dwumasa,, blacha bez zarzutu (ponoć
    rdzewieją ranty tylnych drzwi), środek też dzielnie zniósł przebieg.
    Auto fajne w prowadzeniu, wygodne i takie tam.
    Generalnie jakbym miał jeszcze raz kupić to zdecydowałbym się.
    Pozdrawiam
    Marcin Będkowski

  • 54. Data: 2011-05-20 20:07:17
    Temat: PS.Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-05-20 20:00, Marcin Jan pisze:

> [...]
    > Auto fajne w prowadzeniu, wygodne i takie tam.
    > Generalnie jakbym miał jeszcze raz kupić to zdecydowałbym się.

    Zapomniałem dodać że auto kosztowało dokładnie 3 razy tyle ile ten z linku.
    Pozdrawiam
    MB

  • 55. Data: 2011-05-23 02:07:39
    Temat: Re: PS.Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Jan napisał:
    >>> http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.htm

    > Zapomniałem dodać że auto kosztowało dokładnie 3 razy tyle ile ten z linku.
    > Pozdrawiam
    > MB

    Bardzo dziękuję za wszystkie opinie, chyba jednak odpuszczę sobie ten
    zakup - naczytałem się o kosmicznej awaryjności tego samochodu i to od
    ludzi którzy mieli te auto od nowości, a co dopiero po 200 000km,
    przynajmniej już wiem dlaczego te auta są takie tanie.

  • 56. Data: 2011-05-23 08:35:51
    Od: waperr <w...@i...pl>

    W dniu 2011-05-19 02:05, Norbert pisze:

    > Posiadam od miesiąca.
    > Chwale.
    > Trafiłem dobry egzemplarz w pełnej opcji.
    > Jeździ się bardzo przyjemnie, auto masywne , płynie po drodze.
    > Spalanie trasa 100-130km/h bez rwania 6,2l , mieszana 7,5l. , miasto
    > 8,5l.
    > Zawieszenie jak na markowych elementach robione ponoć trwałe.
    > Dwumasa to juz zalezy od egzemplarza.
    > Najwieksza zaleta tddi jest spokoj z wtryskami co jest zmorą tdci.
    > To narazie tyle.
    U mnie przy ok 200 tyś robione:
    - turbina
    - koło dwumasowe + sprzęgło
    - paski klinowe z napinaczami i rolkami
    Ogólne problemy z:
    - zaciski tylne
    - zamek kierowcy, sterujący centralnym, czasem samo auto się zamyka
    - zamek tylnej klapy
    - korozja rantów drzwi
    Do zrobienia:
    - regeneracja wtrysków (głównie dla świętego spokoju), wymiana końcówki
    wtrysku ok 120pln/szt.
    - poprawki lakiernicze (ranty drzwi)

    Poza tym jest OK, przyśpieszenie dobre, nawet auto załadowane, dobrze
    trzyma się drogi, pakowne.
    Wersja TDDI 2.0 115KM z 2001, turbina ze zmienną geometrią.

    Ceny oryginalnych części niestety drogie, zamienniki różnej jakości ale
    można w miarę tanio dostać porządne.

    Spalanie ok 10l/100km miasto (głównie Łódź), trasa schodzi do ok
    6l/100km z klimą.

    pzdr
    waperr